Het park is open van 10u tot 20uDus ik weet niet? Rond 11u?Mij maakt het niet uit Weet trouwens iemand hoe duur de entree is? Ik kom verschillende prijzen tegen van 32€ tot 69€
ja maar die zijn er niet geloof ik, daarom hadden we eerst gekeken hoelang iedereen moest reizenweet niet hoelang sanne en amber moeten...maar ik en deena een uurnicole ook zoiets geloof ikaat staat er zoen jij en myrn ook toch>?
spreken we trouwens voor de kassa's daar op dat grote stuk af of want? want denk dat het vrij moeilijk is om elkaar te vinden!en wie biedt zich aan om zn camera mee te nemen? oo en nog een vraag: doen we gewoon in het park wat avondeten?
Ja das goed hoor Myrna. Welke bus moeten we hebben dan weet ik naar welk ik moet lopen En ik vind het goed hoor daar eten
Myrna_Kyra schreef:we moeten de 137 hebbenmaar ook dat iedereen weet dat wij 5 minuten later zijn Kom je nog langs m'n huis kun je ff zwaaien
haha zal ik doen, weet nog wel ongeveer waar het ligt amber kwam toch ook? die heeft ook al tijdje niet gereageerd, vraag me af of ze het niet vergeten is ofz