Hmm ik heb niet echt een blingbling super mooi hoofdstel ofzo. Ik doe er natuurlijk wel alles aan om het allemaal zo schoon en mooi mogelijk te krijgen inclusief mijn paard, haha! Maar ik vind zelf mijn haf met haar lange manen zonder hoofdstel toch nog wel het mooist!
Ik lees al over een indianenpaard Ik neem mijn Tennessee Walker mee als cowboypaard incl. blinghoofdstel.
SSDesign
Geplaatst: 10-06-12 10:28
C_Spirit schreef:
jaja!
Het is max 5 min lopen.
Is daar voldoende plek om meerdere paarden neer te zetten zonder dat je andere paarden ziet op de achtergrond? En valt de zon daar ook wel een beetje gunstig, of is er veel schaduw?
Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in! En jullie ook allemaal volgens mij.
Edit: indianenstijl vorig jaar op een meeting (GGK hengst Geronimo)
Zadelafdrukken (wat dus heel jammer zou zijn):
Laatst bijgewerkt door SSDesign op 10-06-12 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Ehh, nou er zijn meerdere plekken waar we heen kunnen. Dus ik zal zsm de foto's laten van de evt plekken, en dan mogen jullie kiezen. Of mischien heeft iemand hier een voorkeur?????
VERAx
Geplaatst: 10-06-12 10:32
Mijn enige voorkeur is dat de ondergrond niet te hard of met teveel stenen is Pony heeft wat gevoelige hoeven van het vele buitenrijden dus ik moet een beetje voorzichtig zijn. Anders is het ook niet zo'n probleem maar dan kan ik er niet (lang) op.
Edit: Ik zag laatst trouwens een mooie foto bij een groot ven, dat leek me wel een mooie plek. Ik zal nog eens zoeken.. Ik weet niet zeker maar volgens mij was het het grootste ven
Mij lijkt het stuk zeg maar tussen de Diervoort en de scouting het meest handig, daar is veel ruimte en het is vlakbij de parkeerplaats van St. Walric. Je hebt daar ook dat brede zandpad (ruiterpad) dat vrij dicht langs een ven loopt. Bij mijn weten is dat het enige ven waar je te paard echt dichtbij mag komen. De directe omgeving is daar ook wel mooi, met wat open ruimte om het ven heen en daarnaast ook bosachtige stukken. En je hebt daar zo'n 200 meter vandaan ook een afslag naar een heel breed, oplopend zandpad wat misschien gaaf is voor galopfoto's of iets.
Als je oversteekt (van de scouting de St. Walricweg oversteken, richting Xenia zeg maar) dan heb je daar het grote ven, wat op zich wel mooi is, alleen mag je daar te paard dus niet bij in de buurt komen. De ruiterpaden daar zijn niet bijzonder en allemaal vrij smal.
Verder heb je nog het stuk tussen de Diervoort en de Berendonck, maar daar mag je ook niet bij de vennen komen en er liggen wildroosters op de route.
Ik kom gewoon naturel, past het beste bij AliBaba (en bij mij ), ik ben niet zo'n bling bling meisje. Ik heb alleen nog geen vervoer helaas, iemand met wie ik kan meerijden?
Hij gaat niet los tussen de prikpaaltjes, maar ik kan hem wel longeren. Hij krijgt een zwart knoophalster om & ik heb een hengstenketting.
Het is 24 juni, reserve datum 1 Juli. Kijk een paar pagina's terug, dan zie je de 12 modellen.
nicollol
Geplaatst: 10-06-12 21:19
C_Spirit schreef:
Het is 24 juni, reserve datum 1 Juli. Kijk een paar pagina's terug, dan zie je de 12 modellen.
Okee dankjee.. dan denk ik nog even na of ik mee ga of niet.. ( zet me anders maar reserve. )
nobje
Geplaatst: 10-06-12 22:06
Hoi
Even uit nieuwschierigheid, hebben jullie al over de planning nagedacht ? tijden etc. Ik kom uit de buurt van Hardenberg (grens Overijssel Drenthe) dus ik ben wel even onderweg... ik denk dat het fijn zou zijn als het middag programma een optie is... zie er naar uit...
nou tot gauw, hoop dat het gauw goed weer gaat worden... hier tieren de mugjes prima koud nat warm en hoppa... en dan nog tussen door weer de najaarsdekens op pffffffffffffffff... ik denk dat ik weer moet gaan scheren grrrrrrr... Maar dat is bij jullie waarschijnlijk niet anders...
We zouden 6 om 6 doen en dat blijft ook zo. Is anders niet te doen. Ook lijkt het me wel eerlijk voor mensen die van ver komen eventueel in de middag kunnen, maar dat is maar een suggestie.