Sorry michelle was het uhm weet ik niet nee dat gaat niet meer door ze ligt in het ziekenhuis met haar blindedarm (naja die bkinde darm heeft ze dus niet meer)
Okee, hoelaat moet ik dan bij je zijn en wil je adres even pb'en?
Ik heb net fjordenpaard gebeld maar dat was al gedaan alleen wel verkeerd want er stond 8 manege paarden.. Dus heb even het goede doorgegeven en gezegd dat alleen ik kan bellen voor veranderingen! Vind het wel raar van degene die gebeld heeft want dat was al week geleden gedaan!
En tot hoelaat blijven we daar dan weet mijn moeder waneer ze er moet zijn
Maaiike94
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-12 16:02
Beterschap Eline! En jammer dat je niet meer meekunt. Brittney: Ik vraag straks mn vader even hoelaat we weg moeten Half 11 zouden we er zijn toch? En dan om 11 uur rijden tot 13 uur?
Michelle Het is ongeveer 40 minuten rijden Half 11 moeten we er zijn dus kwart voor 10 vertrek aanhouden? Als je hier dan om half 10 bent? Ja ben een beetje van ruim nemen want je weet maar nooit
Ik hoop dat ik op Berend mag! en anders op Duke Heb vandaag een klein ongelukje op het werk gehad waardoor ik wat last heb van mijn knie, ik hoop dat we het morgen rustig aan kunnen doen?!
ja zag dat het ook wat slechter weer werd maar nou en we gaan ervoor hihi dus ook een duke lover hihi net als ik toen ik vorig jaar ongeluk te paard had heeft duke mijn vetrouwen weer helemaal opgevijzeld henk zei is net een paardje voor jou die lieve lobbes was hem ontzettend dankbaar daardoor durf ik ook weer op andere paarden hihi
corientjuhh
Geplaatst: 23-06-12 17:06
Morgeennnnnn Ik hoop dat ik een leuk en lief paard krijg