Ik kom denk ik gewoon. Ben fotograaf. Het is hier nu goed weer en ik zit natuurlijk zo weer in de auto als het losgaat. Met een paard is dat toch anders natuurlijk.
Mensen, ik meld ons ook af. De weersvoorspellingen bieden te weinig houvast en ook als het allemaal met het onweer wel meevalt, lijken me de omstandigeheden voor mooie foto's niet optimaal.
Eiber, evito hebben afgezegt Gewoonmarie twijfelt nog
ladyrosa
Geplaatst: 08-07-12 09:17
er zijn dus wel gewoon mensen? ik vertrek over 5 min vanaf mn huisje op de fiets, dus zou wel willen weten of er mensen zijn of dat ik voor jan *** daarheen fiets...
Grass
Geplaatst: 08-07-12 09:17
Tsja, vind het ook sneu als er geen of één fotograaf komt als de mensen wel tijd hebben gestoken in poetsen e.d. Ik ga wel gewoon en die zie ik wel wie er zijn. En een volgende meeting wil ik dan ook wel graag weer mee
Jullie zijn vandaag de fotografen essy en ladyrosa
_l_amanda_l_
Geplaatst: 08-07-12 13:49
Hopen dat het in Veendam mooier weer was dan hier, t heeft de hele ochtend geregend (maar geen onweer) Voel me nu wel wat beter, maar ben toch blij dat ik niet de hele dag heen en weer hoef te sjouwen Mocht er nog een herhaling van deze meeting komen, wil ik wel graag mee Borgerswold is wel een heel mooi plekje
Ik ben nu foto's aan het uploaden. Pff, ik had me op de terugweg toch een plensbui. Was blij dat ik in de auto zat We hebben nog best geluk gehad, geloof ik. Toch jammer da we niet echt rustig de tijd hebben kunnen nemen. Misschien toch nog een keer overdoen binnenkort en dan ook naar het watertje. Ben bang dat ik nu best eentonige foto's heb met alleen maar bosjes op de achtergrond
ik ben weer thuis. Volgens mij zijn we precies op tijd gestopt vanmiddag! Leuk dat er toch nog een grote opkomst was en ook heel erg bedankt aan de 3 fotografen, die het best zwaar hadden met zoveel modellen .
Evito_06
Geplaatst: 08-07-12 14:29
Vond het erg gezellig. Jammer dat ik niet bij Monica geweest ben, dus dat moet maar een keertje over!
Monica & ik gaan binnenkort nog een meeting organiseren. De link van het topic zal ik dan hier plaatsen.