Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Ik reken meestal zo'n 100 foto's per modelNu schiet ik op meetings vaak in jpeg, maar for the sake of it zal ik dit keer ook maar eens in RAW schieten
De meeting duurt van 10:00 tot 16:30, met daarna eventueel nog wat nabespreking voor de fotografen. De ochtendgroep modellen wordt van 10 tot 12:30 gefotografeerd, de middaggroep van 14 tot 16:30. Het is belangrijk dat zowel modellen als fotografen om 10 uur klaar zijn om te beginnen, zorg dus dat je op tijd bentNa de ochtendgroep hebben we een half uurtje pauze waarna we een uurtje hebben voor wat diepere uitleg en specifieke vragen, waarna we met de middaggroep aan de slag gaan.
In de ochtendgroep hebben we Remie, Kaylak en Killian. In de middaggroep Alex, Bente en Luca. Ik heb helaas wat afmeldingen binnen bij de modellen dus ik ga nog op zoek naar twee nieuwe modellen. Ik zal morgen ook een pbtje sturen naar alle modellen met meer info, ben vandaag jarig dus dat komt er even niet van vrees ikDe fotografen ontvangen zsm een informatiepakket met theorie en info voor op de dag zelf.
Na de meeting krijgen de fotografen uiteraard ook begeleiding bij het nabewerken, van uitselecteren langs croppen naar het bedenken van een logo: alles waar je hulp bij wil is in principe mogelijk. Ik ben zelf vanaf de 11de tot de 26ste op vakantie, maar daarvoor en uiteraard ook daarna zeker bereid om mensen daarin te bgeleiden ^^
Mayling27 schreef:http://www.micro-mail.nl/
Opslag en Geheugen
Flash Geheugen
Secure Digital
Artikelnummer: 126933
KINGSTON SDHC 32GB Class 4
18.44 Euro + 2.50 euro verzendkosten (Nederland)
Anoli schreef:Nou net gehoord dat mn moelijkste vak is behaald met een voldoende, dus dat is alweer 1 herkansing minder!
Met een beetje mazzel dus helemaal vrolijk en luchtig mee met de meeting
Mayling27 schreef:Ik zat net je profiel te kijken kiki, maar dat wil ik dus ook leren.. Paard mooi sterk op de voorgrond en de achtergrond wazig.. Dat lukt me niet... Althans, weet nog niet zo goed hoe ik dat moet proberen.. haha
Krijg altijd 1 gelijke foto... niet iets dat sterk na voren komt....