Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik duim gewoon dat er nog mee kunnen..
dus het is nog even afwachten
sanne_shelly schreef:Wij hebben 2 plekjes in de veewagen, dus áls Cody mee kan kan ik wel kijken of er nog 1 van de paardjes mee kan? Misschien wil stalgenootje met haar jaarling wel mee, goede oefening in de veewagen en het diertje zelf is echt een plaatje!
sanne_shelly schreef:http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/403355_325130157529424_100000973271082_869819_1350534595_n.jpg
Dit is Indyra trouwens, hier nog in wintervacht, inmiddels is die al bijna verdwenen
dus maar blijven duimen..
Cody moet ik nog even afwachten, heb nog geen sms terug 
eerst maar even afwachten hoe en wat

ik denk de hele dag aan zondag... Ik heb m'n rondjes al 10x gereden in m'n hoofd
ik ben er alleen nogsteeds niet uit wat ik boven miijn zwarte rijbroek aan moet doen
hoe moeilijk kan het leven zijn?
verder baal ik van het weer... Kunnen de fotografen mijn paard wit fotoshoppen? Met dit weer en met koud water wassen vind ik niet fijn... Staart en manen ga ik proberen, maar tis nogal een smeerpijp die in de winter op de begrazing heeft gestaan dus tja, mooi spierwit is ie niet 
maar van een bruin/geel/grijs paard en witte maken wordt wel iets lastiger hoor 

.
. Hopelijk krijg ik mijn bestelde kaartje morgen binnen, of anders overmorgen, maar anders dan heb ik dikke vette pech. Dus wie weet of iemand hier me misschien kan helpen?