Doeeen maarja je neemt Benthe niet mee he? Je mag wel met N of evt B maar B wordt soms AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
IvysToeter
Geplaatst: 13-04-12 22:33
Goed idee!
Happinez
Geplaatst: 13-04-12 22:36
Nee Benth blijft thuis, is nog niet goed Maar heb uberhaupt zoiets nog nooit gedaan, en nu denk ik ooo dat doe ik wel ff. Maar misschien als ik het moet doen ( al is het met een andere pony ) denk ik er anders over haha
Neem mijn tweespan mel Hoef je alleen maar te sturen whaha, ik had nog maar 1 keer ooit geoefend ermee en toen wedstrijd, ogen half open en op goed geluk
Happinez
Geplaatst: 13-04-12 22:38
ik ben geen menwonder hé even voor de duidelijkheid
Manda
Geplaatst: 14-04-12 09:51
Leuk! Kan ik gelijk even oefenen tussen de pionen met Lola! Maar wil haar dan wel voor het parcourtje even voor een hca eigenlijk, dus moet dan even iemand heel lief aankijken
En wil ook springen! Mag het? Dan neem ik mijn rijbroek en chaps mee
ik heb gedroomd over de meeting. er waren er ook een aantal OP het paard (op haflingers) en een belgisch trekpaard met een huifkar. melanie had geen gewone wc, maar alleen een hokje met een gleuf aan de achterkant in de vloer.
Happinez
Geplaatst: 15-04-12 20:56
Manda schreef:
Als ik een goed passend zadel zou hebben
Neee op Bon of Bo
Springen met Bo ? neem dan even gelijk wat nieuwe balken mee
Nee grapje ze kan wel springen maar het is een echte dressuurmiep tot nu toe
Haha nachtmerrie dus eerder Kim, hier normale wc's
En springen met Bon, maar enkele sprongetjes dan hoor, gewoon wat er staat, want denk dat ze wel moe is na de rit. (nog geen geweldige super conditie ).
Heb er zin in
eefielover
Geplaatst: 15-04-12 21:25
Zijn er ook sterke meiden en of mannen aanwezig? Mn sulky moet op een hangsysteem getild worden en dat valt vies tegen.. Dat bleek vandaag weer toen we het weer eens uitprobeerde.. Het gaat, maar het is een pittig iets.. Mocht niemand kunnen/willen helpen zou ik dus niet kunnen komen.
Kim ook sterk voor de heenweg? Hoopte dat mn vader wilde helpen maar die is zelf de hele dag weg.. Als je met zn drieën tilt is het heel goed te doen hoor, niet bang worden..
pff.. springen zal ik voorlopig niet aan beginnen.. vaardigheidsparcoursje lijkt me erg leuk, maar ligt eraan hoe kapot eef is... zou wel goed zijn voor dr..
Ik heb denk ik toch geen wedstrijd volgende week zaterdag dus ze zullen zondag wel fris zijn. Hoe is de ondergrond in het bos? Hs komt pas de dinsdag na de meeting, Blaas is gevoelig (en Nels zn ijzers zien er niet meer uit zie mij krenterig zijn) dus wil zn hoefjes sparen.
Ondergrond is veel normaal zand, dus niet mul maar ook niet hard. Eigs geen wegen. Alleen het eerste stukje van de rit is ene beetje mul maar sulky's kunnen aan zijkant haha dat scheelt.
mel, ik heb echt nog nooit een vaardigheid gereden en heb geen idee hoe het moet. wil het wel proberen met Bam. maar dan moeten jullie me wel roepen waar en hoe ik moet rijden haha.
Sulky op hangsysteem tillen? ik help wel hoor. komt vast wel goed. en er zijn heus wel mensen die willen helpen op de terug weg.