Zoals het er nu uitziet, ben ik bang dat ik de boel definitief moet afzeggen.
Mensen, het spijt me werkelijk zeer. Mijn schoonmoeder maakt het gelukkig naar omstandigheden redelijk. Ze mag in de weekenden naar huis, maar wel met 100% begeleiding van 1 van ons. Kortom, de komende weekenden zit ik en/of mijn vriend, of mijn zwager en/of mijn schoonzus heel veel bij mijn schoonmoeder.
Er zijn door dingen uit het verleden, en dingen die nu spelen, ook behoorlijk wat spanningen in de familie. Het is echt niet wijs om nu "leuke" dingen te gaan doen in de boomgaarden. Buiten het feit dat dat ook nog eens vrij belastend voor mijn schoonmoeder is, zoals gezegd liggen veel van de gaarden direct aan het huis van ofwel mijn schoonmoeder ofwel mijn zwager.
De laatste week heb ik op mijn uiterste tenen gelopen, en ik ben dan ook heel erg moe. Deels door alle zorgen om mijn schoonmoeder, en deels door alle zorgen om vooral geen confrontaties met de familie te krijgen.
Vandaar dus nu de definitieve beslissing. Ik zal ook de website die ik had gemaakt weer off-line zetten.
Wie weet, als alles echt lekker gaat lopen (heb ik nu een wat hard hoofd in) dat ik dan de planning zoals die er lag kan verplaatsen naar volgend jaar. Mocht dat gebeuren, dan zal ik de mensen die zich voor dit jaar hadden aangemeld daarvan op de hoogte stellen voordat ik het topic aanmaak. Jullie hebben dan uiteraard voorrang.
Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor Hier kan je helemaal niks aan doen, en is het vervelendste voor jou/jullie en niet voor ons! Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte en familie gaat natuurlijk voor! Hopelijk mag ze snel naar huis om aan te sterken. We horen het wel en anders doen we het toch volgend jaar. Sterkte