vroli1 schreef:Hmm raar ..
Prohealth was trouwens ook die site waar ik mijn bloed naartoe heb gestuurdkwam niet meer op de naam..
Maar goed ik ga pitten.. trusten
Welterusten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seven schreef:Inderdaad mensen vergelijken lyme met pfeiffer
Ibs is eigenlijk spastische darm maar ik heb het wat extremer bij mij doet ook mn maag mee. Ik kan soms dagen zo'n last van mn buik hebben dat ik niet kan slapen lopen eten etc. Je word echt door en door moe, vreselijk warm en je hele lijf verkrampt dat kan enkele sec zijn maar ook uren. Heb echt dagen gehad dat je dan dus niets meer kan gelelukkig weet ik momenteel wat te vermijden hoewel dat niet altijd werkt
als ik al aan buikpijn denk krijg ik al de griezels .. Brr
doe dat x 25 zeg ik altijd dan snappen ensen ineens wel dat het heel pijnlijk is hahaha. Ach iedereen zn gebrek je leerd er mee leven. 

Heb daarnet liggen slapen, en nog niet naar buiten gekeken eigenlijk
zit nu naar een stukje te kijken waarbij ze op zoek zijn naar atlantis.. dat lijkt mij ook erg gaaf: argeologie..
maar ben bang dat het weer uitloopt op een flop net als mijn paardenhouderij opleiding
kneusjes meeting hahaha vroli1 schreef:ik wil ook weer op school maar zou niet weten wat ik zoumoeten leren..zit nu naar een stukje te kijken waarbij ze op zoek zijn naar atlantis.. dat lijkt mij ook erg gaaf: argeologie..
maar ben bang dat het weer uitloopt op een flop net als mijn paardenhouderij opleiding
En daarna heel misschien nog naar de Politieacademie.

ik heb naast mn management en paarden opleiding ook gedrag en paraveterinair gedaan. Ik had graag echt voor DA gegaan maar dat kon helaas niet. 
Maar ook met paraveterinair en gedrags therapie kan je helaas heel weinig. Maar wie weet ga ik er nog meer mee doen later