Ja ik ben al niet al te fit, nog een zetje in de verkeerde richting en ik heb griep te pakken, tenminste dat is te verwachten En de rest van de week is ook al druk, morgen mn vader weer naar het ziekenhuis komt vrijdag dan weer terug, maar wil ook na m'n werk nog op bezoek.. Dan wordt het net allemaal even te.. Ik heb wel gezien dat jullie al een datum hebben voor de Efteling, en daar ga ik zeker voor kijken of ik dan mee kan
Letiets, dat wordt met een rolstoel over het strand dan
We doen gewoon op het gemakje We moeten toch ff zien wat makkelijk is, als Collin er ook bij is Het gaat mij meer om de gezelligheid dan persé de wandeling
Ik wil wel rijden hoor, kan in mijn Twingo of zoals ik met letiets al had besproken, kan vast de Kia ook mee krijgen..en dan mogen jullie zeggen waar die parkeerplaats precies is.. En mocht het dit soort weer zijn,duik ik het liefst zo snel mogelijk ergens binnen voor een warme choco
Hotze die komt niet mee, ik kom zoals het er nu naar uit ziet alleen.. Was van plan vrij vroeg te vertrekken, zodat ik half de ochtend bij iemand van jullie kan komen.. Evt. mee naar Djuun/Herman.. 's middags mee naar de wandeling etc. en dan 's avonds mee wat eten en dan later op de avond doortuffen naar Zeeuws Vlaanderen..
Jaa ik wil ook nog mee! mijn laptop is stuk en op me mobiel gaat ook nie echt super dus welke parkeerplek bedoelen jullie? uhm ik kan misschien ook wel rijden, gaan we dan 's avonds ook nog wat eten?
Die parkeerplek is supermakkelijk te vinden! Als je de kering af bent bij de rotonde 3kwart rond en dan gewoon helemaal uitrijden, kom je weer op een rotondetje (zit je gelijk onder de duinen, ben je ook al langs de ingang van de Boswachterij gereden en rechts en links zie je dan gelijk restaurants liggen) Die recht oversteken en dan rijd je de parkeerplaats op. Is betaald trouwens weer he, vanaf 1 mei, geloof ik. Weet alleen de rpijzen niet, maar viel best mee, geloof ik...
Siet, ehmm.. zit ff te denken wat handig is om in te delen. Met zn zessen in een auto word denk ik wel heel krap, zouden er eventueel 2x 3 van kunnen maken als iedereen daar mee eens is? Ik wil best wel rijden hoor 3 mensen kan mn toet wel aan
Ik denk dat we doorrijden zodra Dais hier is en die zou hier om half 10 zijn, maar kan me voorstellen dat dat misschien wel heel vroeg vertrekken is voor jou
Kelly_ann
Geplaatst: 16-05-12 23:23
Nee da's niet direct handig nee...
Misschien kan Chris naar Nieuwland of Souburg komen? Of zit je ook zonder vervoer?