Horse Photo Events || Canadameer, Friesland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 10:53

Meer dan de helft van de fotografen die nu mee gaan is nog nooit mee geweest met een HPE. Wij hadden niet zóveel animo verwacht dus dat wij binnen 15 minuten al vol zouden zitten hebben wij geen rekening mee gehouden en al hadden we dat wel, wat voor een rekening kan je daar mee houden? vol is vol dat is gewoon hoe het werkt bij ons en als je daar al niet tegen kan moet je je niet inschrijven.

lifeofmarit

Re: Horse Photo Events || Canadameer, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:56

Ik meng mij er ook een beetje tussen; had mijn paard (sil) opgegeven helaas niet uitgekozen; jammer volgende keer beter.
Modellenlijst is hartstikke leuk, gun het de eigenaren ook echt. Maar ik zie op elke meeteing zowat dezelfde paarden verschijnen.
Als fotograaf wil je natuurlijk zo'n 'mooi' mogelijk paard hebben, maar zou het niet eens de uitdaging zijn om de 'normalere' paarden leuk op de foto te krijgen?

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 11:02

Grappig dat jij weet welke modellen we allemaal aangemeld hebben gekregen. :P
Naar mijn mening zitten er genoeg normale paarden tussen :) geen nederlandse draver, maar dan hadden we ook wel aardig wat donkere paardjes gehad :D
Ik vind een Fjord, Haflinger, Fries, NRPS, PRE en een kruising vrij normale paarden :)

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 11:15

Ik zit ook niet bij de fotografen, jammer dan pech. Baal natuurlijk wel want had graag meegewild want fotografeer ook al niet in Beilen. Maar he, life goes on :D

Lisa en Marlinda doen hun best en het is allemaal vrijwillig.
Vind het dan ook jammer van sommige reacties.

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 11:39

Ik vind de reacties idd ook erg jammer. Ik zat om 19.55 netjes bij de pc constant de pagina te verversen en zodra het 20.00 was heb ik het ingevuld. Alleen lukte het mij pas na 4 pogingen om het formulier daadwerkelijk te versturen. En tja dan sta op de 11 plaats op de wachtrij. Dat kan gebeuren. Jammer maar helaas, volgende keer meer geluk.
Als je niet tegen dit soort dingen kunt schrijf je dan ook niet in. Maar ga geen mensen de schuld lopen geven. Zoals Corina zegt Lisa en Marlinda doen hun best.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 11:41

Maak er aub geen reltopic van.
Lisa en Marlinda doen hun best, en volgende keer meer geluk.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 11:42

Mensen kom zeg er komen wel meer kansen om mee te kunnen gaan
Dit is niet de enige dag die ze organiseren ;)

Volgende keer beter

Ik ben ook niet uitgekozen ook al is het 5 min van mijn stal verwijdert
Ik vind het ook jammer maar ook ik heb zo iets van ach misschien ooit in de toekomst

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:07

Nu maak ik er een reltopic van? Ik vraag gewoon hoe het kan dat ik als 21e op de lijst sta terwijl ik nog nooit heb meegedaan. Ik dacht dat er in de reservelijst rekening mee werd gehouden hoe vaak iemand met zo'n foto meeting mee doet.

Tuurlijk, volgende keer beter! Maar ik mag toch gewoon om opheldering vragen? Ik had niet in de gaten dat er mensen waren die meteen om 20:00 achter de pc zouden zitten om zich in te schrijven en dit event zo populair zou zijn. Vandaar mijn reactie ;)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:22

LisaDijk schreef:
Grappig dat jij weet welke modellen we allemaal aangemeld hebben gekregen. :P
Naar mijn mening zitten er genoeg normale paarden tussen :) geen nederlandse draver, maar dan hadden we ook wel aardig wat donkere paardjes gehad :D
Ik vind een Fjord, Haflinger, Fries, NRPS, PRE en een kruising vrij normale paarden :)

Ik zeg niet dat ik dat weet :')
maar de modellen die nu zijn uitgekozen, ik zie deze ook wel op andere meetings :j
en wat ik bedoel met normale paarden niet van met speciale kleuren ed.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:26

Ster, als je reacties in de topics had gelezen, had je gezien dat het snel vol zit ;) Jammer dan voor jou deze keer, maar Lisa en Marlinda hebben bepaald wanneer mensen mee gaan (dus op volgorde van inschrijven). Natuurlijk zijn hier genoeg voors en tegens voor te geven ;)

Qua paarden vind ik de lijst een stuk veelzijdiger dan de vorige keer. Vorige keer vond ik 4 mini's toch wel behoorlijk veel, deze keer is er een stuk meer veelzijdigheid. :D Ik als fotograaf ga overigens ook vooral mee om bijzondere paarden te fotograferen, een doorsnee KWPN of draver hoeft dan van mij ook niet zo. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:27

Maar is het niet eens leuk als fotograaf een 'gewoon bruin paard' een spannend op de foto ze zetten? :))

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:34

Nee die zet ik al genoeg op de foto :P

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 12:37

Mensen alsjeblieft zeg! Maak er niet zo'n probleem van :=
Tuurlijk baal je als je er niet bij zit, tuurlijk is je eigen paard in jouw ogen de mooiste, beste, liefste en leukste! maar wees alsjeblieft realischtisch. En verwijt het de organisatie niet zo...

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:07

themuisje schreef:
Mensen alsjeblieft zeg! Maak er niet zo'n probleem van :=
Tuurlijk baal je als je er niet bij zit, tuurlijk is je eigen paard in jouw ogen de mooiste, beste, liefste en leukste! maar wees alsjeblieft realischtisch. En verwijt het de organisatie niet zo...

Amen _/-\o_

De organisatie doet hun uiterste best, jammer dat een aantal het niet normaal naast zich neer kunnen leggen dat zij of als fotograaf er niet bij zitten of als model niet.
Ook al had ik er niet bijgezeten (wat ik eerder had verwacht..) dan was het voor mij: "jammer, volgende keer beter en voor de anderen veel plezier".

Beetje sportief blijven en gun het een ander ook.
Volgende keer dus eerder bij zijn met inschrijven ;)

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:53

lifeofmarit schreef:
Ik meng mij er ook een beetje tussen; had mijn paard (sil) opgegeven helaas niet uitgekozen; jammer volgende keer beter.
Modellenlijst is hartstikke leuk, gun het de eigenaren ook echt. Maar ik zie op elke meeteing zowat dezelfde paarden verschijnen.
Als fotograaf wil je natuurlijk zo'n 'mooi' mogelijk paard hebben, maar zou het niet eens de uitdaging zijn om de 'normalere' paarden leuk op de foto te krijgen?

fjord is normaal toch? En trouwens ik ben nog nooit mee geweest hoor!

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:56

_SteR_ schreef:
Nu maak ik er een reltopic van? Ik vraag gewoon hoe het kan dat ik als 21e op de lijst sta terwijl ik nog nooit heb meegedaan. Ik dacht dat er in de reservelijst rekening mee werd gehouden hoe vaak iemand met zo'n foto meeting mee doet.

Tuurlijk, volgende keer beter! Maar ik mag toch gewoon om opheldering vragen? Ik had niet in de gaten dat er mensen waren die meteen om 20:00 achter de pc zouden zitten om zich in te schrijven en dit event zo populair zou zijn. Vandaar mijn reactie ;)

die mensen zaten om kwart voor acht al achter de pc! Ha ha.

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:01

Ik zat inderdaad om half acht al achter de pc, met de pagina open. Maar ben pas vanaf 5 voor acht steeds gaan verversen en nog niet gelukt. Dus wat al gezegd word. Jammer en volgende keer meer geluk, moet alleen een stukje verder rijden. Maar ach als ik dan net zulke mooie modellen voor de lens krijg heb ik dat er ruim voor over!

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:03

lifeofmarit schreef:
Maar is het niet eens leuk als fotograaf een 'gewoon bruin paard' een spannend op de foto ze zetten? :))

volgens mij ben je het er gewoon niet mee eens dat je eigen paard niet uitgekozen is... Tenminste zo komt het nu op mij over. Mijn fries x draver is ook niet uit gekozen, dan Weet ik gewoon dat er mooiere paarden tussen zitten... En wie Weet is de verassing wel een bruine shetlander! :D de organisatie doet zijn uiterste best natuurlijk om 't iedereen zoveel mogelijk naar 't zin te maken... Maar Ja bokt is bokt niet als er niet gezeikt word! Erg jammer... Begint 1 dan volgt de rest vanzelf! Laten we het hier aub gezellig houden! Zijn geen kibbelende kindercress hier!

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:25

Lisa en Marlinda doen hun best om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen
Ik was ook vrij snel met aanmelden maar ik zit er ook niet tussen en ik jank daar tog ook niet om

Kom op zeg...

Het staat duidelijk;
OP VOLGORDE VAN AANMELDING....

en voor degenen die binnen een maand dan een andere meeting hebben, sja das pech hebben dan
Elk paard is fotogeniek en uniek om te fotograferen... Elk paard is bijzonder qua fotografie. Daarom ben je fotograaf om elk paard zoals ie is op de foto te krijgen
Als je dan leest dat Lisa en Marlinda ontzettend veel modellen aangemeld kregen, dan moet je gewoon keuzes maken...

Laten we het idd gewoon gezellig houden en Lisa en Marlinda niks vewijten
Die doen meer dan hun best voor de HPE's

Jullie zijn toppers Lisa en Marlinda... Jullie doen het goed zo.. Ga zo door

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:37

en nu back to basic ha ha. Pown begint te verharen! Dus maybe is hij wel glad voor de tijd! Maar scheer hem wel! Dan is ie ook mooi fris!

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:42

Devi_Angel schreef:
Lisa en Marlinda doen hun best om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen
Ik was ook vrij snel met aanmelden maar ik zit er ook niet tussen en ik jank daar tog ook niet om

Kom op zeg...

Het staat duidelijk;
OP VOLGORDE VAN AANMELDING....

en voor degenen die binnen een maand dan een andere meeting hebben, sja das pech hebben dan
Elk paard is fotogeniek en uniek om te fotograferen... Elk paard is bijzonder qua fotografie. Daarom ben je fotograaf om elk paard zoals ie is op de foto te krijgen
Als je dan leest dat Lisa en Marlinda ontzettend veel modellen aangemeld kregen, dan moet je gewoon keuzes maken...

Laten we het idd gewoon gezellig houden en Lisa en Marlinda niks vewijten
Die doen meer dan hun best voor de HPE's

Jullie zijn toppers Lisa en Marlinda... Jullie doen het goed zo.. Ga zo door

*komt dit topic net tegen, had het nog niet gezien :o* Maar inderdaad!
Ik vind op volgorde van inschrijving wel een eerlijke methode, dit is de eerste keer dat ik met een HPE mee kan (ben daar heel blij mee :))) maar een volgende keer wil ik zeker weer mee en zal ik wederom om half 8 voor de computer zitten om me op tijd in te kunnen schrijven als fotograaf. Alle foto's van de HPE's zijn te herkennen aan de kwaliteit van de prachtige omgeving en de ontzettend mooie paarden. Dat is juist de reden om mee te willen naar zo'n HPE.

Echt petje af voor Lisa en Marlinde :)

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:42

mn eten is mislukt...

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:44

Devi_Angel schreef:
mn eten is mislukt...

Wat had je gemaakt dan? (ik moet nog eten gaan koken :P)

_SteR_

marjan1986 schreef:
_SteR_ schreef:

die mensen zaten om kwart voor acht al achter de pc! Ha ha.

Dat had ik toch echt niet door! Ik kwam op dinsdagmiddag er zo maar achter dat er zo'n meeting in Friesland werd gehouden. Verder niet echt gelezen maar meteen ingeschreven. Daarom vroeg ik dat een pagina terug ;) Maar je kunt hier niets vragen zonder dat heel bokt je dan af begint te zeiken >;)

MarianneV

Kipfilet ala Toscana

Zullen we er nu maar over ophouden....
Ik heb niks gezegd over een reltopic