Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaDijk schreef:Grappig dat jij weet welke modellen we allemaal aangemeld hebben gekregen.
Naar mijn mening zitten er genoeg normale paarden tussengeen nederlandse draver, maar dan hadden we ook wel aardig wat donkere paardjes gehad
Ik vind een Fjord, Haflinger, Fries, NRPS, PRE en een kruising vrij normale paarden
themuisje schreef:Mensen alsjeblieft zeg! Maak er niet zo'n probleem van
Tuurlijk baal je als je er niet bij zit, tuurlijk is je eigen paard in jouw ogen de mooiste, beste, liefste en leukste! maar wees alsjeblieft realischtisch. En verwijt het de organisatie niet zo...
lifeofmarit schreef:Ik meng mij er ook een beetje tussen; had mijn paard (sil) opgegeven helaas niet uitgekozen; jammer volgende keer beter.
Modellenlijst is hartstikke leuk, gun het de eigenaren ook echt. Maar ik zie op elke meeteing zowat dezelfde paarden verschijnen.
Als fotograaf wil je natuurlijk zo'n 'mooi' mogelijk paard hebben, maar zou het niet eens de uitdaging zijn om de 'normalere' paarden leuk op de foto te krijgen?
_SteR_ schreef:Nu maak ik er een reltopic van? Ik vraag gewoon hoe het kan dat ik als 21e op de lijst sta terwijl ik nog nooit heb meegedaan. Ik dacht dat er in de reservelijst rekening mee werd gehouden hoe vaak iemand met zo'n foto meeting mee doet.
Tuurlijk, volgende keer beter! Maar ik mag toch gewoon om opheldering vragen? Ik had niet in de gaten dat er mensen waren die meteen om 20:00 achter de pc zouden zitten om zich in te schrijven en dit event zo populair zou zijn. Vandaar mijn reactie
lifeofmarit schreef:Maar is het niet eens leuk als fotograaf een 'gewoon bruin paard' een spannend op de foto ze zetten?
Devi_Angel schreef:Lisa en Marlinda doen hun best om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen
Ik was ook vrij snel met aanmelden maar ik zit er ook niet tussen en ik jank daar tog ook niet om
Kom op zeg...
Het staat duidelijk;
OP VOLGORDE VAN AANMELDING....
en voor degenen die binnen een maand dan een andere meeting hebben, sja das pech hebben dan
Elk paard is fotogeniek en uniek om te fotograferen... Elk paard is bijzonder qua fotografie. Daarom ben je fotograaf om elk paard zoals ie is op de foto te krijgen
Als je dan leest dat Lisa en Marlinda ontzettend veel modellen aangemeld kregen, dan moet je gewoon keuzes maken...
Laten we het idd gewoon gezellig houden en Lisa en Marlinda niks vewijten
Die doen meer dan hun best voor de HPE's
Jullie zijn toppers Lisa en Marlinda... Jullie doen het goed zo.. Ga zo door
marjan1986 schreef:_SteR_ schreef:Nu maak ik er een reltopic van? Ik vraag gewoon hoe het kan dat ik als 21e op de lijst sta terwijl ik nog nooit heb meegedaan. Ik dacht dat er in de reservelijst rekening mee werd gehouden hoe vaak iemand met zo'n foto meeting mee doet.
Tuurlijk, volgende keer beter! Maar ik mag toch gewoon om opheldering vragen? Ik had niet in de gaten dat er mensen waren die meteen om 20:00 achter de pc zouden zitten om zich in te schrijven en dit event zo populair zou zijn. Vandaar mijn reactie
die mensen zaten om kwart voor acht al achter de pc! Ha ha.