Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laraax schreef:Ik snap het Iris, ga vanmiddag even aan mn moeder vragen
Waarschijnlijk is het handigst als we vanaf station naar Remie's stal lopen en Anina dan meteen een rodeo mag rijden op mijn knollie, dan haalt mijn moeder/vader ons daarna op en kunnen we met de fhiets naar de EJ, Ook kunnen we naar de Oude woonstal(http://www.deoudewoonstal.nl/ruitersport/home/) dat is bij Remie vlakbij
Laraax schreef:Oke meiden, ik heb 4 paarden geregeld voor zondag 4 maart om 13u(dit was het vroegst dat niet vroeg wasanders was t 9u ) ik heb gezegd 4 meiden van ongeveer 1.75 waarvan er 3 toch wat angstig zijn om op een ander paard te rijden dan hun eigen en dus het liefst een wat rustiger of braaf paard. Mocht er nog 1 bijkomen kan dat. Het is terplekke betalen, géén pin. Dit kost 29,50
Voor degene die een eigenpaard meewillen moet er een dag-duinkaart geregeld worden, dit kost 4,50 en kan ik voor jullie halen maar ga ik niet voor jullie betalen(wil wel voorschieten hoor
)
Ik wist voor de manegepaarden:
- Iris
- Enya
- Shannon
- Yanou/Vera? Ik weet niet of jullie allebei meewilden of Vera nou Bob wel of niet meeneemt, maar eentje extra kan evt nog wel