Ik ben waarschijnlijk ergens vrijdagochtend voor het laatst thuis, dus eten enzo meenemen wordt een beetje moeilijk. Misschien dat ik zaterdag ergens onderweg nog een supermarkt kan induiken, maar kan daar echt niet zeker van zijn.. Hoop dat het anders niet al te erg is dat ik dit keer even niks meebreng
primark das een goeie als ik dan toch in zaandam ben. hoor daar zo vaak iets over :p
vanaf hoe laat is het zaterdag? vinden jullie het trouwens goed als ik een niet-bokker mee neem? die kan dan tot half 10 in de avond blijven max ivm werk. maar len zei al dat zw er vroeg uit moest toch...
Oh ik kan het best laat maken hoor Ik maak wel vaker korte nachtjes
Maar is prima hoor, neem maar mee!
En ik verwacht rond een uur of half 2 weer terug te zijn, dus doe maar vanaf een uur of half 3-3 zoiets.
Tamadine
Geplaatst: 08-02-12 09:58
Tamadine schreef:
Maar is er nog iemand die vanuit meer de kop van NH moet reizen, zodat we samen kunnen reizen? Dus iemand die in de richting woont van de route Petten-Zaandam?
Moet morgen nog wel even langs stal. Heb nog berg voer in mijn auto en hoop dat er morgen eindelijk iets afgeleverd wordt maar dat zal wel zondag worden.