Ahhhhh, wat jammer!!! Maar natuurlijk van harte beterschap!!! Lekker rustig aan doen hoor!!
Wij hebben bij nader inzien toch om 17:00 uur bij het werk van Mar_ afgesproken dus wij zijn (als het verkeer een beetje mee wil werken ) toch iets eerder dan 18:00 uur bij Delaja.
De rest tot vanavond!!!
x_spekkie_x
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-12 11:34
Magrathea schreef:
Ohw uhmm dan hoef ik jou dus niet op te halen
Haha lekker makkelijk
Maar wel stom dat je ziek bent! Beterschap!
Mij wel
Beterschap Invisble We zullen een foto vanuit het bubbelbad sturen
Invisible
Geplaatst: 17-02-12 11:41
Haha ik verwacht wel een fotoverslag ja! Baal er wel van, maar het is niet anders
En om jullie ook aan te steken met ziek worden is ook weer wat
Hee Delaja, ik vroeg me af, heb jij katten of honden thuis? Ik ben officieel namelijk allergisch voor dierenhaar Maar heb er tabletjes voor en als ik die van tevoren inneem is er niks aan de hand. Moet ik het alleen wel weten
Delaja
Geplaatst: 17-02-12 12:48
Ooh jammer dat je ziek bent maar niets aan te doen, beterschap in ieder geval!
Geen katten of honden hier, wel een hamster en een vogel maar vriendlief met zijn vogelstof allergie heeft ook nergens last van...
De tijd maakt voor mij weinig uit, ik zorg gewoon dat ik vanaf 17:30 klaar voor jullie ben
Ninaka
Geplaatst: 17-02-12 13:21
Jammer dat je ziek bent, maar denk dat je er dan zelf ook niet lekker zit, los van mogelijk aansteken Beterschap.
Eerste deel van de taart staat in de oven en ik vind hem nu al
Nou, boodschappen zijn gedaan. Ik weet niet hoe je het vorige keer voor elkaar heb gekregen met die paar euro die we allemaal hebben ingelegd maar ik kom toch echt uit op €6,80 per persoon
Ik krijg net een berichtje van Nicole (Catmax) dat ze het misschien niet gaat redden i.v.m. Ziekenhuisopname van iemand in haar buurt. Ze laat nog weten of ze het gaat redden of niet.
Hee Is, kan het kloppen dat mijn camera nog bij jou ligt?
Delaja
Geplaatst: 18-02-12 10:04
Ohjee... Ga straks ff kijken voor je! Lig nog lekker in bed
Delaja
Geplaatst: 18-02-12 10:46
Camera ligt inderdaad hier! Evenals twee paar slippers
judith_irene
Geplaatst: 18-02-12 12:05
Zijn het 2 paar slippers of 1 paar en 2 rechtse?
Het was echt gezellig. Het eten was heerlijk met een chocoladefontein als toetje. En nog heerlijke taart en cake van Ninaka. Verder veel spelletjes gespeeld. Yahtzeeen in de jacuzzi bij kaarslicht was denk ik wel het toppunt, gelukkig hadden we dobbelstenen die bleven drijven .
De volgende spelletjesavond is gepland op 23 maart bij mij thuis.