Maar t was sws de bedoeling om een rit te gaan maken, mensen zonder paard zouden dan een paard huren .
Ymor
Geplaatst: 06-02-12 22:30
Van mij mag het ook gewoon nog in Putten alleen vind janedieeene dat niet leuk. Ik stel het volgende voor. Een aantal gaan rijden. We kunnen op zich best bij Bijnen gaan. Daarna gaan we nog wat drinken in Putten en dan kan iedereen komen die wil. Wie is het hier mee eens?
Hmm, ik ga dan denk ik ook niet mee iets drinken, want dan komen later alle wilde verhalen van de rit op tafel natuurlijk. Maar dat geeft niet, veel plezier jullie!
Nessie
Geplaatst: 06-02-12 22:47
Kan je in Putten dan ook je paard stallen? Ik ga Wolder niet lang op de trailer laten staan, een eigen paddockje kan, maar hij kan niet bij anderen in een weide/paddock.
rossebol
Geplaatst: 06-02-12 22:48
wilde verhalen van de rit??
Ymor
Geplaatst: 06-02-12 22:49
Dat kunnen we wel even vragen!
Janedieene
Geplaatst: 06-02-12 22:52
Over het algemeen kun je je paard niet stallen bij bijnen. Bij boshuis drie kun je je paard in een weiland zetten of in een stal.
Ymor, zover ik weet is het geen pensionstal, er staan geen paarden op pension. Alleen als je op een paar nachten bleef slapen daar was het mogelijk om het paard ook een nachtje mee te nemen, maar zover ik weet staat hij nu ook vol met alle stallen.
Ik snap janedieene wel want boshuis 3 is wel makkelijk om daar je paarden neer te zetten. Als iemand een trailer had zou mijn vader(moet ik nog wel even vragen) misschien wel willen rijden naar putten ofzo? Alleen paard huren waar dan? En is dit allemaal met mensen van boven de 18 want ben zelf 12 nlu ja dat weten mijn ouders wel dat ik in iedergeval veilig ben!
Maar kan je niet ergens anders beginnen, naar Boshuis 3 rijden, daar eten, en weer terug rijden naar waar we vandaan kwamen? Dus dat het eten tussendoor zit?
Nessie dat is wel handig. Maar kunnen we dan niet op een tijd op een stal afspreken waar je ponys/paarden kan huren en dat we dan naar boshuis 3 rijden daar de paarden neer zetten in de wei en dan wat eten en weer terug rijden of na het eten eerst nog een stukje het bos in en dan terug?
Nessie dit vind ik een super idee! Uhm wilde rit verhalen? Bedoel we hoeven vast niet te praten over fantasie gebeuren ? Zijn vrijwel allemaal volwassen!
wendyenbram
Geplaatst: 07-02-12 00:11
hoi ik kom uit ermelo (uithoek van) en lijkt me leuk om te meeten. ik zie dit topic nu pas. ik ben 31 jaar zijn dr ook bij van mijn leeftijd?
mara168
Geplaatst: 07-02-12 15:48
loonew schreef:
Nessie dit vind ik een super idee! Uhm wilde rit verhalen? Bedoel we hoeven vast niet te praten over fantasie gebeuren ? Zijn vrijwel allemaal volwassen!
Volgens mij alleen maar behalve ik:$ Maar dat is toch niet erg?
Lauke
Geplaatst: 07-02-12 16:58
mara168 schreef:
loonew schreef:
Volgens mij alleen maar behalve ik:$ Maar dat is toch niet erg?
Ik heb nog een ander idee is wel wat verder , maar familie van mij heeft een hele leuke stal met huifkarren en buitenritten zijn ook mogelijk. www.beeksehoeve.nl weet niet wat jullie hiervan vinden? ze hebben ipv huifkar ook evt menkar als we daar mensen voor hebben die niet kunnen of willen rijden en het er niet te veel zijn.?? Ik zou het wel het leukst vinden als we het standaard plan aanhouden dat mensen met en zonder eigen paard mee kunnen...
mara168
Geplaatst: 07-02-12 22:41
En hoe ver vedoel je dan?
rossebol
Geplaatst: 07-02-12 22:44
wendyenbram schreef:
hoi ik kom uit ermelo (uithoek van) en lijkt me leuk om te meeten. ik zie dit topic nu pas. ik ben 31 jaar zijn dr ook bij van mijn leeftijd?