Fotomeeting op de Rucphense Heide!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

o0eefje0o

Re: Fotomeeting op de Rucphense Heide!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:58

kwartier lopen/stappen van de zandverstuiving nederheiden 21 is een weide waar we trailers kunnen parkeren! wie hier gebruik van maakt aub pb sturen dan heb ik overzicht! hier is na afloop eventueel ook drinken en zakje chips te halen

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:13

Hoor net dat het van het weekend 24 graden gaat worden! En weinig kans op neerslag, dat zou wel echt super zijn! *\o/*

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:40

Wie komen er eigenlijk allemaal naar het Ossekopje? Misschien kunnen we daar ook even een klein lijstje van maken, zodat we mooi op elkaar kunnen wachten? :)

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:52

Als we dan de zandverstuiving makkelijk kunnen vinden?!

Anders is het mss beter te verzamelen bij de nederheide met zn alle ?

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:55

Dat is misschien ook wel slim! Ik kom dan ook wel naar de Nederheide! :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:56

Heb je al een trailer geregeld lonnekle!

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:58

Ja, ik heb een trailer kunnen regelen! :D

Een geweldig lieve bokker heeft haar trailer aangeboden! _/-\o_

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:59

er kan een trailer of 5 op de weide die ik heb toegewezen gekregen ook vanwegen feesten is meer niet mogelijk! heb al 2 aanmeldingen!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:12

o0eefje0o schreef:
er kan een trailer of 5 op de weide die ik heb toegewezen gekregen ook vanwegen feesten is meer niet mogelijk! heb al 2 aanmeldingen!

heb je ook een huis nummer waar het in de buurt is?? ik zat net even op google maps te kijken maar is best een lang weggetje ;)

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:15

Nummer 21 toch? :)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:23

Dat is toch wel een verschil met het ossekopje.. Het ligt een aardig stukje uit elkaar ;)

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 00:11

Hey uh.. fotografen? Jullie mogen bij Roco het plukje manen bij het kopstuk dat normaal gesproken netjes kortgeknipt of weggeschoren is lekker weg photoshoppen. Ik ga er mijn leven niet aan wagen :') .

Doen we nog aan een indeling? Neem aan dat we niet alles tegelijk loslaten namelijk (hoewel het vast leuke foto's zou opleveren := )

Is het trouwens ook mogelijk om met de auto dichter bij de locatie te komen? Laat Roc namelijk eerst los banjeren, dan pas erop (i.v.m. lelijke zweetplekken) en om nou het zadel etc. allemaal mee te zeulen als het best even wandelen is? :')

Ik hoor het wel, heb al een plekje gereserveerd op de parkeerplaats :D

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 07:16

ik leg het zadel erop en loop er aan de hand mee heen! de zand verstuiving is midden inhet bos dus echt niet met de auto bereikbaar!

ossenkop en nederheiden liggen idd heel erg uitelkaar zand verstuiving is in het midden ongeveer!
maar er waren zelf mensen die het ossenkopje als parkeer plaats aan droegen ga er dan ook van uit dat die mensen zelf de weg na de zand verstuiving weten en dus de andere mensen mee nemen! heb al aan gegeven dat het voor mijn geen doen was mensen daar op te pikken en gevraagt of charas vanaf daar de mensen mee na de verstuiving wilde nemen! dan zou ik de andere groep doen!

ik wil kwart voor 11 weg stappen op de nederheiden dus dan zijn wij er rond 11 uur op de zand verstuiving! vanaf de ossenkop is de zand verstuiving een 10 min stappen denk ik

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 07:25

Ik zit er over na te denken om me eigen af te melden. Maar jullie horen het op tijd van me!!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 08:10

Waarom natas :oo ?
Eva, is wel leuk en aardig dat lot ons mee neemt vanuit de ossenkop maar zij (en anderen) hebben aangegeven dat zij de weg niet weten :+
Afijn, misschien kan ik regelen dat ik op me oude werk mag parkeren op de Nederheide, ik wacht eerst wel af wie er op de nederheide reserveren en wie naar de ossenkop gaat en de weg weet ;)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 08:20

o0eefje0o schreef:
ik leg het zadel erop en loop er aan de hand mee heen! de zand verstuiving is midden inhet bos dus echt niet met de auto bereikbaar!

ossenkop en nederheiden liggen idd heel erg uitelkaar zand verstuiving is in het midden ongeveer!
maar er waren zelf mensen die het ossenkopje als parkeer plaats aan droegen ga er dan ook van uit dat die mensen zelf de weg na de zand verstuiving weten en dus de andere mensen mee nemen! heb al aan gegeven dat het voor mijn geen doen was mensen daar op te pikken en gevraagt of charas vanaf daar de mensen mee na de verstuiving wilde nemen! dan zou ik de andere groep doen!

ik wil kwart voor 11 weg stappen op de nederheiden dus dan zijn wij er rond 11 uur op de zand verstuiving! vanaf de ossenkop is de zand verstuiving een 10 min stappen denk ik

Bedankt voor je info.. zo is het iets duidelijker..
Maar 10 min. stappen met een paard gaat sneller dan dat de fotografen lopen he ;) nou ja ik loop in ieder geval niet zo heel hard. en het ligt ook nog aan de ondergrond waar ik op loop. heb namelijk heel erg last van mijn heup/bekken ;) vandaar ook al mijn vragen dan kan ik me erop voorbereiden.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 08:27

Ik parkeer idd bij 't Ossekopke en de heide moet toch niet zo moeilijk te vinden zijn?

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:56

o0eefje0o schreef:

Dan loop jij wel snel! :wow:

Het ossekopje ligt dichterbij de zandvlakte dan nederheide 21.

Charlotte, vanuit het ossekopje moet je rechtsaf het bos in (dus ossekopje aan je linkerkant, kun je rechtsaf het bos in), en dan loop je het pad af en dan zie je de heide al! En dan moet je op de heide rechtsaf en dan een stukje doorlopen, kom je op de zandvlakte. :)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:20

Even tussen door, ik hoop dat mijn salaris voor het weekend gestort wordt, anders heb ik een probleem en zal ik met lijn 2 moeten en dat is me even te ver.

Helaas hebben dierenarts kosten roet in het eten gegooid en dacht dat ik het wel zou gaan redden, maar zit nu dus met smart te wachten dat baaslief me centjes stort.

Dus iedereen duimen ... dat me baas me lief vind en dit voor het weekend stort.

lijn 2 = benenwagen = lopen

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:29

Pfff dat is balen ! Kun je dan niet even tijdelijk centjes lenen van iemand ?
Ik duim mee dat je baas voor t weekend je loon stort !!

Eveline; bedankt, dan kom k ook naar ossenkop ivm ashley en waarscheinlijk ons pa die tevoer meekomen..
Die hoeven dan niet zover te lopen haha

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:10

Corellaa schreef:
Pfff dat is balen ! Kun je dan niet even tijdelijk centjes lenen van iemand ?
Ik duim mee dat je baas voor t weekend je loon stort !!

Eveline; bedankt, dan kom k ook naar ossenkop ivm ashley en waarscheinlijk ons pa die tevoer meekomen..
Die hoeven dan niet zover te lopen haha

Helaas zou ik niet weten bij wie.

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:34

Voor mij hoef je niet perse naar het ossenkopke te gaan hoor :P ik kan ook wel lopen en is goed voor me haha ;)

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:41

Het ossenkopje is dus dichterbij?

Hmm, hoelang is het nu ongeveer vanaf de Nederheide lopen dan? Want ik loop natuurlijk met Rooms, ik mag er niet op :P

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:46

ik loop er ook naast denk dat neder heiden kwartier is en ossen kop 10 min

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:50

Dan wandel ik gezellig met jullie mee :j Is beter ook voor Romy, die moet altijd even een stuk goed instappen en dan is het op het harde helemaal ideaal! Is haar beentje lekker losgestapt en dan loopt ze lekker soepeltjes! :D