Eey Sanne had vandaag kortings stickers van Intratuin in de bus zat ook 2x 25% bij :5 En daar verkopen ze ook Blond hihi
Nathalie
Geplaatst: 06-11-11 22:55
Malima schreef:
oke oke,
ik zal morgen eens bedenken wat ik leuk vind.
nu te moe voor, ga lekker mijn bedje in.
Als je op die website je verlanglijstje in gaat vullen, kun je daar van alles zoeken/aanklikken! Erg handig. Ik wist eerst ook niets, behalve leuke landelijke woonaccessoires whaha. Maar het werkt heel handig en zo zag ik toch van alles.
SuSem
Geplaatst: 06-11-11 22:56
Cool, die heb ik nog niet gehad .. Heb trouwens een hele gave kast op het oog voor mn verzameling
Mooi Sanne! Tis wel zonde dat alles bij mij weg gestopt sta. Krijg ook bijna me fondu set
Na al dat lezen hier vanavond droomde ik over jullie en cadeautjes.
Mijn pa had me bij Nathazzz afgezet en daar een zak hondenvoer als cadeautje binnen gegooid. Salsa was er ook die zat heel overdreven te lachen dus Nathazzz wou der weg hebben maar dat durfde ze niet te zeggen En Sanne mocht wel blijven en der vriend niet dat ze met 1 auto waren was hun probleem.
Echt hoor die dromen van mij slaan werkelijk nergens op whaha
hahah Sanne als ik jou trek zal ik je een plumeau geven, kun je tussen je collectie stoffen in de kast
Iedereen alles ingevuld op de site? zal zo eens neuzen.
Ik heb ook gewoon maar wat ingevuld, wel wat iets is wat ik nodig heb. En ik wil best voor iemand wat kopen van de verlanglijst maar heb geen zin om er speciaal Utrecht stad of Rotterdam stad voor in te gaan met 2 kids. Maar er zitten hier ook genoeg winkels in het dorp, en een dorp verderop, met leuke dingen en winkels zoals kruidvat, hema, marskramer en blokker.