Volgens de site:"1x lasergamen: 8,502x 15,003x 21,50Vanaf 4 personen"Ik heb één keer gelasergamed. Ik kan me nog herinneren dat ik het heel leuk vond, maar dat ik het na één spelletje wel weer zat was
Hmm oke.Ik heb wel weer iets meer bestedingen straks nu ik mijn rijbewijs niet meer hoef te betalen en ik vind lasergamen wel leuk dus ik wil mee doen
patatkraam schreef:Manon moet ook meeeeeeeeeeeeeDat moet jij maar regelen met haar! Je zorgt maar dat je het voor elkaar krijgt
sazzie000 schreef:patatkraam schreef:Manon moet ook meeeeeeeeeeeeeDat moet jij maar regelen met haar! Je zorgt maar dat je het voor elkaar krijgt will do
patatkraam schreef:mag ik ook onder voorbehoud erop?Ja hoor, hoezo? Toch niet alleen als Manon ook meedoet, hè?
upendo schreef:Hee Laura, succes met kijken in 't donker eh? ! Miracle_ schreef:Jaa lasergamen is leuk Ik doe mee! (mits ik vrij krijg )Jij hebt mij wat beloofd ?!
Okee, Shaun en Sereen gaan ergens achter een obstakel liggen met zijn tweeën, dat zijn al twee man minder om op te letten
upendo schreef:Okee, Shaun en Sereen gaan ergens achter een obstakel liggen met zijn tweeën, dat zijn al twee man minder om op te letten Strak plan! Dan eindig ik tenminste niet als laatste
upendo schreef:Ja maar die coveren elkaar. Letterlijk en figuurlijk heb ik zomaar het vermoeden Maar goed, dan moet er altijd iemand zijn die de klappen voor de ander opvangt