Neui jij niet Haha tuurlijk, was ik al vanuit gegaan eigenlijk Moet je wel naar Heerenveen komen! Ennnn ik moet nog maar kijken of ik de auto mee kan krijgen, is ook wel handig Ga dit weekend even vragen!
Oh ik rijden, ehmmm ja als ik de auto mee kan krijgen kan het denk ik wel Als jullie bij mij in de auto durven Mich bij jou is niet gratis parkeren toch?
Nope, 1,90 per uur ofzo. Maar je kunt 'm natuurlijk ook in een parkeergarage knallen voor een dag
LisaLuna
Geplaatst: 13-03-11 14:13
_Micha_ schreef:
Lies ik vind eigenlijk dat je gewoon mee moet gaan Ik wil je er in ieder geval gewoon bij hebben.
Ik kan niet mee trouwens, ik kom vrijdag avond ofzo terug van werkweek en dat is 5 dagen/nachten feest dus dan ga ik een weekend met jullie niet meer trekken waarschijnlijk
Joah, ik vind het prima. Ook gewoon shoppen in Breda neem ik aan? Maart, volgens mij is het iets van 2u rijden van Joure naar Breda? Ik stel voor om niet te laat te gaan winkelen, dan nemen we mooi de hele middag mee
Ik weet nog niet of ik met de auto of met de trein ga, als het betaald parkeren is, zal het voor mij niet zoveel schelen. Maar goed, dan zou ik uit Den Bosch komen, dus dan heeft toch niemand wat aan meerijden of zo.