Welke kleuren heb je besteld?? Ik ga denk ik voor een groene of blauwe kleur. Paard is oranjig & tuig wordt roodbruin. Dus roze vloekt sowieso al gigantisch
ik heb een appel groene polo besteld, en een blauwe trui, die links boven.
haha dankjewel :d hebben we nodig gehad haha, we waren 2e met 46 punten 4x een 9, en een 10 voor de muziek max was alleen super heet, en t paard van me vriendin werd t op een gegeven moment ook
klein schimmeltje! Er waren veel schimmels trouwens..
Eerste proef ging niet zo.. 163 Kreeg na het afgroeten ook de tip van de jury om hem meer vooruit te rijden. Dat meegenomen en met mijn tweede proef ging het een stuk beter! Toen mocht ik met 180 en een 2e plaats toch nog een winstje mee naar huis nemen
Ik ga ze niet bestellen... heb al aantal met Groenestein op de rug. Met mijn naam erop vind ik net iets te ver gaan Ga nog wel andere leuke setjes kopen .... hoop dat ik een keuze kan maken.. heb al een aantal leuke zomer collecties gezien... (maar die prijzen gaan soms nergens over... pfffff)
Ik doe niet aan polo's en truien, sowieso niet echt aan setjes aangezien ik bandages echt een ramp vind haha. Kijk wel een beetje naar kleding + dekje maar inprincipe heeft ze qua beenbescherming altijd gewoon zwart om.
Vind het altijd wel leuk als shabrak en shirt matchen, maar dat doe ik eigenlijk alleen als het iet speciaals is. Ik kan rustig met van-de-modder-grijs-geworden-peesbeschermers icm een oranje dekje, groen t-shirt en een roze vest gaan rijden. Geen problemen mee.
Ik let er ook nooit zo op. Ik heb zwarte, oranje & blauwe beenbeschermers.. En meestal pak ik gewoon de schoonste.. Lekker lui Ik zorg er alleen wel altijd voor dat er geen roze, of iets wat daarop lijkt, op mijn paard komt.. Dat vloekt
Hahaha nou mijn paard krijgt inderdaad ook geen roze! Op een vos is dat niks! Verder kijk ik soms wel een beetje naar wat ik zelf aan heb, maar het is ook altijd maar net wat ik op stal heb hangen. Beenbescherming is eigenlijk altijd zwart of wit.
Ik heb volgens mij nog nooit met bandages gereden.... Ik ga denk ik toch maar voor peesjes om tot een setje te komen. Waarschijnlijk ook beter aangezien ik vooral in de buurt van hindernissen te vinden zal zijn Ik moet ook echt even tijd maken om de kleurtjes uit te kiezen. Yvie, tot wanneer heb ik om te beslissen?
Ik vind het altijd wel leuk om in set te gaan maar inderdaad zie je mij ook vaak met versleten zwarte peeskappen blauw dekje en geel shirt ofzo rijden. Maar als ik er tijd voor heb of met een clinic ofzo steek ik mijn paard en mezelf graag in een mooi setje Heb ook al wat leuke dingen op het oog en vind dat ik het verdiend heb om een nieuwe cross-set uit te zoeken voor ons debuut!
Mijn setjes bestaan ook niet uit,met bandages hoor Heb alleen witte en een bordeaux bandages voor de speciale gelegenheden zoals clinic of een prijsuitreiking Voor de rest heb ik nooit iets om zijn benen. Mijn kleuren zijn lekker standaard.. grijs, zwart en bordeaux. Daarin probeer ik alles te kopen.