Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovebelly

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:55

Nee volgens mij donkerblauw of zwart.
Stond in het algemene topic over de instructieweken.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:57

o dan weet ik het ook niet hihi :P

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:57

Oeh gaaf hoofdstel!
Wij hebben ook heel wat appels hoor haha ik heb ipod touch, en 2 ipod nano's, broer heeft nieuwe iphone 4, vader heeft iphone 3 (maar die gaat binnekort naar mijn moeder, vader heeft de iphone 4 al besteld) dan nog een ipad (hadden er eerst 3, 1 is naar man van mijn vaders kantoor gegaan ander is naar opa verhuisd. Il heb een moderne opa hoor, had laatst wel erg vel interesse in de iphone van mijn broer :+) eb we hebben sinds kort een macbook pro :D

Wat ik trouwens later wil worden heb ik geen flauw idee, in eerste instantie lijkt me de major paard en nanagement in friesland wel gaaf maar de bereden politie trekt me ook wel ;Y)

Eb over de polo's ben het ermee eens dat ze donkerblauw moeten! Kunnen we niet iets zoeken ibde trand van de knhs kledinglijn met die polo's vibd die wel gaaf namelijk :D eb die jacks van knhs zijn ook vreselijk leuk! Kunnen we niet ooknzoiets met zo'n jack doen die zijn minder warm daneen trui maar zitten wel heel lekker!

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:59

Haha jij houd wel van verhalen typen he! ( ik ook hoof af en toe :o )
Ruiterbewijs heb ik nooit gehaald :P ik sprong namelijk noit met mijn paard/pony dusja :P
en had er ook niet veel zin in xD

Maar dan wordt je fotograaf ja ;)
en mooi hoofdstel btw !:D ik wil heel graag ook nog een mexicaans hoofdstel:D

Anoniem

Scheelt dat ik mijn mobiel met rijden meestal in mijn kast leg. Alleen met buitenritten neem ik hem mee... Maar dan kun ik altijd even m;n sim en deze doen =P

Ja, afrijden ben ik nu ook al bang voor, haha. Ik doe wel eerst TTT, zal wel iets schelen. En als je hem eenmaal hebt..... Dan ben je zo los van de wereld! Lijkt me heerlijk!! Niet meer afhankelijk van iemand! (tenminste, als je ook een autotje hebt :P )

Ik denk niet dat je ruiterbewijs en autorijbewijs met elkaar kunt vergelijken... Maar dat is mijn mening.

Een vlag of scapa hoeft van mij ook niet op de polo. Gewoon simpel houden =P

Ik denk dat een meeting op een groot event best lastig is... Om elkaar dan allemaal te vinden..?

[opleiding] kan de weg naar ZZP-er als fotograaf zijn ja.. Maar je kunt ook als ondernemer, dus voor iemand gaan werken. Of in een fotowinkel, of lerares (vbv. aan de [opleiding]). 't is eigenlijk nog best wel breed =)

En bedankt voor de complimenten op m'n hoofdstel. Ben er ook wel blij mee! =) [paard] staat die alleen niet vind ik, die heeft helemaal geen voorpluk =P Ja, 3 haren. Echt zo zonde!

Mijn macbookpro wordt mijn eerste appeltje! Maar heb hem onderandere nodig voor school. Mijn lappie trekt mijn programma's en foto's neit meer =P

Evony

ik ken die vrouw van wie de kleding lijn PK was, helaas heeft ze het verkocht dus ik kan niks regelen :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:00

succes dan alvast voor je afrijden en je TTT! ik ben echt blij dat ik hem heb, al heb ik er wel even over gedaan hahaha :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:01

Bedankt voor de succes wens! Maar TTT moet ik ook nog aanvragen hoor :P Eerst theorie! =)

Mexicaans hoofdstel vind ik wel mooi, maar door de andere werking zou ik hem niet snel zelf aanschaffen. Hij zat er wel bij toen ik [paard] kocht, maar gauw dit hoofdstel aangeschaft...

Als je bewust voor die werking kiest vind ik het anders. Maar niet voor de mooi...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:03

ligt er ook aan hoe strak je een mexicaanse doet, ik heb hem juist speciaal voor de cross, niet zozeer dat beat zo heet wordt maar het laat de luchtwegen goed vrij zodat ze beter kan ademhalen dan met een gecombineerde.

theorie was echt 1 dagje goed leren dan haal je hem wel! je moet ook wat geluk er bij hebben maar komt vast goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:05

Kijk, maar dan is het met een reden! =) Dan maakt het mij niet zo veel uit! Maar niet voor de mooi... maar dat heb ik met alles =P Ik ben niet zo iemand van de mooi... 't moet goed zijn voor 't dier/jezelf. Fijn zitten voor het dier/jezelf. etc. En daarna pas naar het mooie kijken...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:07

dat heb ik ook idd! al dat mooie, best als het geen kwaad kan maar de meeste tijd doet het wel kwaad en weten mensen dat gewoon niet omdat ze gebrek aan kennis hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:10

Idd. Ik heb dus ook geen setjes etc. Haha. Heb ik ook het geld niet voor, maar wil ik m'n geld ook niet aan uitgeven...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:11

nee ik ook niet, heb wel aardig wat sjabrakken maar dat is ook een jaren lange verzameling, scapa uitverkoop producten en verjaardags cadeautjes hahah :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:14

Ik heb maar 3 dekjes, haha :P Ik was ze wel regelmatig hoor.

Maar ook bontjes onder het zadel heb ik het niet zo mee... Zadel moet gewoon passen...
Voordat ik dit zadel kocht (kieffer Garmisch Carbon), had ik deze besteld om te passen http://www.horseshopinternational.nl/pr ... cts_id=489 in choco. Die vond ik erg mooi, maar lag gewoon echt niet goed. Ja, dan niet hoor! Jammer, maar m'n paard moet er wel fijn onde rkunnen bewegen...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:15

ik heb iets meer sjabrakken maar heb ook 3 paarden en 6 zadels ofzo :P
ik vind het heel belangrijk dat zadels goed passen heb echt zoon gezeik daar mee gehad! wat een gedoe, eerst kijken of het zadel goed ligt dan kijk ik wel of het lekker zit :P

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:17

http://94.100.121.25/1063250001-1063300 ... _-R-_.jpeg

Deze bedoel ik :)
Vind hem erg mooi.
Vind de kledinijn v/d KNHS ook heel erg leuk.
Maar om nu €110 euro te gaan betalen om hun een beetje te promoten?

Ja maar ik bedoel ruiterbewijs en rijbewijs van vorm toetsing en hoeveelheid onnodige stof. Bij het ruiterbewijs moet je een halve vee arts worden. Springen was voor mij geen probleem ponylief heeft echt heel veel plezier in het springen terwijl hij met dressuur zij achterhand erachteraan laat sloffen. Ook een rede om naar de KNHS te gaan, maby hebben zij tips. Of jullie?! Hij heeft echt een slappe achterhand. Maar door zijn luiheid bij de dressuur lijkt het nog erger!!

Bij ons hebben we alleen 2 iPod touch haha zou graag een MacBook willen maar vrij prijzig :o

Ik heb ook geen bandages hoor. Tenminste heb ze wel maar doe er nooit wat mee. Kreeg ze bij aankoop van me pony. Samen met een hater was dat ook het enige wat ik erbij kreeg. Onee vergeet het kapotte chabrak. Haha.
Nee ik heb wel wat setjes.

Scapa bright red dekje met witte peeskappen.
Br event roze met roze peeskappen van HH
br event oranje met br peeskappen
En een zwart dekje met groene rand en daar doe ik roze peeskappen onder.

Scapa dekje heb ik van een vriendin gekregen omdat ik 2 weken op haar pony's gepast had :)
Vind Mexicaans hoofstel ook heel mooi

Ja ik vind fotograferen ook heel leuk ben er totaal niet goed in maar denk dat ik het gewoon als hobby houdt en misschien een cursus ofzo dat is tijd wel leuk :)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:18

Zie ineens dat ik echt weer heel veel getypt heb -.-" moet het echt afleren.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:19

Donkerblauw met oranje letters is erg mooi ;)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:20

lovebelly schreef:
http://94.100.121.25/1063250001-1063300 ... _-R-_.jpeg

Deze bedoel ik :)
Vind hem erg mooi.
Vind de kledinijn v/d KNHS ook heel erg leuk.
Maar om nu €110 euro te gaan betalen om hun een beetje te promoten?

Ja maar ik bedoel ruiterbewijs en rijbewijs van vorm toetsing en hoeveelheid onnodige stof. Bij het ruiterbewijs moet je een halve vee arts worden. Springen was voor mij geen probleem ponylief heeft echt heel veel plezier in het springen terwijl hij met dressuur zij achterhand erachteraan laat sloffen. Ook een rede om naar de KNHS te gaan, maby hebben zij tips. Of jullie?! Hij heeft echt een slappe achterhand. Maar door zijn luiheid bij de dressuur lijkt het nog erger!!

Bij ons hebben we alleen 2 iPod touch haha zou graag een MacBook willen maar vrij prijzig :o

Ik heb ook geen bandages hoor. Tenminste heb ze wel maar doe er nooit wat mee. Kreeg ze bij aankoop van me pony. Samen met een hater was dat ook het enige wat ik erbij kreeg. Onee vergeet het kapotte chabrak. Haha.
Nee ik heb wel wat setjes.

Scapa bright red dekje met witte peeskappen.
Br event roze met roze peeskappen van HH
br event oranje met br peeskappen
En een zwart dekje met groene rand en daar doe ik roze peeskappen onder.

Scapa dekje heb ik van een vriendin gekregen omdat ik 2 weken op haar pony's gepast had :)
Vind Mexicaans hoofstel ook heel mooi

Ja ik vind fotograferen ook heel leuk ben er totaal niet goed in maar denk dat ik het gewoon als hobby houdt en misschien een cursus ofzo dat is tijd wel leuk :)

Jaa cursus wil ik ook echt zeker weten doen!
dat meisje die je ziet op die foto die zeg maar recht voor je staat, daarmee was ik op kamp in 2009 echt een hele leuke meid :) ze rijd nu bij de junioren

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:23

Oké haha vind die polos echt heel gaaf :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:23

Maar sjabrakken vind ik ook belangrijk! Maar die moeten dan niet door randjes gaan schuren, of op de schoft trekken etc. Maar setjes heb ik gewoon niks mee. Goed passend zadel is gewoon het belangrijkste wat er is... Als [paard] uitbehandeld is bij de Ostheopaat en ik mag weer gaan rijden laat ik mijn zadel ook weer opnieuw passen en desnoods aanpassen. Spierontwikkeling gaat dan als het goed is weer op gang komen namelijk..

Rijbewijs zit zeker geen onnodige stof bij hoor. En ik vind het ruiterbewijs eigenlijk ook niet. 't is allemaal wel belangrijk om te weten. Maarja, dat is mijn mening.

Veel typen is geen probleem hoor. Alleen maar gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:25

Ik vind eigenlijk een donkerpaarse polo met v hals ofzo ook wel leuk =)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:26

jaa die zijn ook erg leuk! maar die zijn ook wel een stuk duurder he :P

Ik vind setjes eigenlijk wel heel erg leuk:P heb er 3 :) een oranje, een roze en een lime groene xD

Vorig jaar had ik op kamp de dag dat nederland tegen uruguai ofzo moest spelen alles in het oranje aan :P een oranje shirtje me pony helemaal in het oranje haha ! daarvan hadden ze nog een foto gezet op de knhs site :P staat ook op me hyves :) toen werd ik de WK pony genoemt :P

Donkerpaars is ook mooi :) maar ik denk dat het makkelijker is als je een kleur kiest die je overal bij kan dragen, een neutrale kleur :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:29

Klopt ook wel! =)

Haha, ben blij dat de meningen over setjes verdeeld zijn. Zo blijft er nog leven! ;) Maar ik geef er mijn geld niet aan uit, haha =P

Neutrale kleur is idd ook wel zo makkelijk. Hoewel ik kanlkleurtjes ook wel kan waarderen =P Knalroze, of Knalgroen ofzo, haha =P
V-hals vind ik zelf mooier, maar oko fijner zitten. En of he tin prijs nou zo veel scheelt vraag ik me af. Maar heb dan ook nog nooit een bedrukte polo oid besteld :P

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:31

Ik kijk bij chabrakken wel naar kleur.
Ik vind paars bijvoorbeeld niet echt een superleuke kleur enzo
maar goed.

Ik heb een VZH zadel maar zou graag een spring en dressuur zadel willen helaas staan paps en mams dit niet toe. Snap ook wel dat dat nu niet mag. Heb net een paar derbys gekocht voor 410,-- :o

Ik zou wel voor mijn scapa setje, omdat witte peeskappen eigijk voor wedstrijd zijn, een paar donkerbruine eskadron peeskappen willen omdat deze hele goede kwaliteit hebben. En donkerbruin simpelweg overal bij past.

Toen ik me ruiterbewijs theorie af had zei me vader gelijk: en nu mag je al die onzin weer vergeten!!

Als er wat mis is met mijn paard haal ik er een deskundige bij en ga ik niet zelf lopen prutsen.
Dat doe ik alleen bij mezelf xd