Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovebelly schreef:http://94.100.121.25/1063250001-1063300 ... _-R-_.jpeg
Deze bedoel ik
Vind hem erg mooi.
Vind de kledinijn v/d KNHS ook heel erg leuk.
Maar om nu €110 euro te gaan betalen om hun een beetje te promoten?
Ja maar ik bedoel ruiterbewijs en rijbewijs van vorm toetsing en hoeveelheid onnodige stof. Bij het ruiterbewijs moet je een halve vee arts worden. Springen was voor mij geen probleem ponylief heeft echt heel veel plezier in het springen terwijl hij met dressuur zij achterhand erachteraan laat sloffen. Ook een rede om naar de KNHS te gaan, maby hebben zij tips. Of jullie?! Hij heeft echt een slappe achterhand. Maar door zijn luiheid bij de dressuur lijkt het nog erger!!
Bij ons hebben we alleen 2 iPod touch haha zou graag een MacBook willen maar vrij prijzig
Ik heb ook geen bandages hoor. Tenminste heb ze wel maar doe er nooit wat mee. Kreeg ze bij aankoop van me pony. Samen met een hater was dat ook het enige wat ik erbij kreeg. Onee vergeet het kapotte chabrak. Haha.
Nee ik heb wel wat setjes.
Scapa bright red dekje met witte peeskappen.
Br event roze met roze peeskappen van HH
br event oranje met br peeskappen
En een zwart dekje met groene rand en daar doe ik roze peeskappen onder.
Scapa dekje heb ik van een vriendin gekregen omdat ik 2 weken op haar pony's gepast had
Vind Mexicaans hoofstel ook heel mooi
Ja ik vind fotograferen ook heel leuk ben er totaal niet goed in maar denk dat ik het gewoon als hobby houdt en misschien een cursus ofzo dat is tijd wel leuk