Ik weet ook niet of de aanhang de hele dag met ons/mij opgescheept wil zitten? Het lijkt me ook leuker als er alleen boktmensen zijn.
upendo schreef:Ik ook niet Ing. De kunst is om dat niet te laten merken, want anders ben je de banketstaaf. Eef.. Mijn motoriek is ruk! Ik heb amper motoriek Maar poolen is leeeeeuk! Beter dan bowlen...
Ing, iedereen wil een dag met jou optrekken gek! Enne... Wat ken je nog meer doen in Utrecht.. *gaat nadenken*
upendo schreef:Enne... Wat ken je nog meer doen in Utrecht.. *gaat nadenken*Rellen in Hoog Catharijne?
Ingmar_ schreef:upendo schreef:Enne... Wat ken je nog meer doen in Utrecht.. *gaat nadenken*Rellen in Hoog Catharijne? Woop woop! Er moet toch nog wel iets anders te doen zijn..
Lasergamen is voor mietjes! Paintballlllll Maar wel leuk Kan Ray dat met dr enkel enzo? Als je mij de hele dag/avond/volgende dag hyper wil hebben moeten we sowieso gaan lasergamen Hahaha!
Ja, Eef, hallo, ik wil nog wel op mijn ass kunnen zitten zonder een vertrokken hoofd. Hmmm, ja.. Ik vrees dat Ray dat niet kan....
Jammer Steen!Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als Ing en Sas hun chickies ook meenemen hoor. Kunnen we eindelijk eens zien waar ze het over hebben.