Nee als het aan mij ligt niet Maar als jullie liever nu een planning maken, hou ik jullie natuurlijk niet tegen
hahaha het maakt mij absoluut niet uit bij wie ik in de auto kom. als ik maar mee mag ik heb net zon geniale vraag : hoe komen we terug...
Haha het maakt mij niks uit. Komen alle treinen op dezelfde tijd aan dan? Of gaat iedereen met dezelfde trein.
sterker nog, wij gaan met zn allen in de zelfde trein geloof ik we nemen de trein van 20 over 10 weer terug naar Winschoten...
trekpaardluf schreef:sterker nog, wij gaan met zn allen in de zelfde trein geloof ik we nemen de trein van 20 over 10 weer terug naar Winschoten...idd! jij,liz,jor,kaar en ik
Jorinda__ schreef: Rijdt jouw vader/moeder dan ook Carmen? Carmen heeft nog geen rijbewijs hoor Ipv. Amber, rij ik! Dr eigen auto staat nog bij de garage.En ik kan gelukkig onze auto lenen
Ow haha daar had ik ook nog niet over na gedacht, over het terug naar t station toe Maar super, dat is dus al geregeld Balen van je auto Amber! Hopelijk kan het snel opgelost worden, is wel lastig als je van een ander afhankelijk bent..Carm, we gaan idd gezellig met dezelfde trein Echt leuk
Lizet/Margot: Mijn ouders kunnen ons ook wel naar huis brengen, of kan ik met jouw vader meerijden Lizet? Ik stap namelijk ook in Scheemda uit. Sms me even als je er antwoord op hebt, want ik weet niet of k morgen tijd heb voor Bokt
hallootjes ik ga zo worstjes in mekaar draaien met mn zusje die gaat mij even helpen ik heb er zin in
Air schreef:Jammer! Dan maak ik wel gevulde eieren Moeten we daarna een schaatsmeeting houden Is het noorderplantsoen trouwens te schaatsen?Ja
Rukaro schreef:Nee, je kunt eigenlijk niet schaatsen helaas in het Noorderplantsoen, er ligt heeeeel veel sneeuw. We kunnen wel sleeën Oh, hihi, sleeen is ook tof! Heb ik ook al gedaan
Citaat:MarriëtSanneJorindaKarinAmberLizetCarmenMargreetZo, even tellen met hoeveel we nou zijn Dan weet ik hoeveel soep ik moet maken 8 dus... oh, dat valt nog mee
Jor, ik wil ook wel rijden hoor, maar weet niet of dat zo slim is. En handig dat jullie allemaal met dezelfde trein gaan!Tot vanaaaaavond.
Ik kijk wel of ik naast/achter jullie ofzo kan parkeren En ga wel naast de auto staan. Maar het is donker