Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
super gezellig
het zijn enkel portret foto;s dus dat valt reuze mee. denk dat het eerder een chaos word als iedereen tegelijk naar 1 paard gaat 
Marjoow schreef:Lisa, dit vind ik echt niet handig... Denk dat je zoiezo in 20 minuten in je eentje genoeg fotos kunt maken?
Ook aan gedacht dat de modellen niet 4 uur lang hetzelfde doen? Zou jammer zijn als jij dan net de momenten heb wanneer de paarden portret staan.
Misschien moeten we het gewoon een beetje zien hoe het loopt.
we hoeven ons er ook niet 100% aan te houden, lukt ook niet! maar dat hebben we gewoon een beetje een idee 
als je nou in groepjes van 2 zit is het mogelijk maar 3 dan loop je bij elkaar in de weg en kan je niet volledig je eigen gang gaan
En ook voor jezelf, ga jij met dit weer vier uur lang foto's maken? Ik ga mee met Marjoow, het is prima mogelijk om in kleine groepjes te fotograferen. Gewoon een beetje rekening met elkaar houden.
is wel erg lang voor de paarden zo en was de kou ook vergeten!
en dan doen we wel groepjes van 2!
en dan 2x een half uur pauze er tussen ofzo (allemaal tegelijk of per paard apart?)
Marjoow schreef:Als we anders gewoon 3 modellen van 12 tot 2 laten komen, en de andere 4 van 2 tot 4, eventueel Fjordy van 12 tot 4, zodat we er 4 om 4 hebben (Die is nl niet geschoren).
zou wel veel beter zijn denk ik! 
)