Ik heb hem niet gezien, maar weet lekker toch wel hoe je eruit ziet.
Anoniem
Geplaatst: 06-03-11 04:16
haha HEELP, wat een hectiek allemaal.... School is zo druk, amper slaap gehad deze week... Ben ook vergeten drinken en alles te halen...Maar we hebben sowieso een boel cola, AA, spa blauw etc. staan en ik begreep dat er nog wat mensen ware die wat mee namen. En dan moet ik morgenochtend ook nog de stad bezocht hebben (of anders wordt het uurtjes skippen maandag ) en mijn profielwerkstuk ein-de-lijk af te ronden Dus ik weet niet hoe ik 't ga doen Maar 't gaat me lukken
Ik heb verder niet echt wat voorbereid hoor... Maargoed we zijn met een boel supersuperleuke en gezellige mensen natuurlijk, dus dat kan niet anders dan goedkomen toch ? Ik heb er heel veel zin in iig!
Maak je geen zorgen Rens, voor het eten en drinken hebben wij al gezorgd, als jij de ruimte, een waterkoker en het nummer van de pizzaboer hebt, is het dik voor elkaar!
Ik ga straks tussen 10 en half 11 naar stal, even mesten en voer klaarzetten enzo, andere broek en schoenen aan, iets eten tussendoor en ik vindt hem wel gezegend dan. Ben daar dichterbij Roosendaal dan vanuit huis, dus ga aansluitend Sarah opvissen en naar jou Fiek. Ik zal een smsje doen als ik op het station wegrijd, dan weet je dat we onderweg zijn.
stroopwafeltje loopt nu in de molen, en tot nu toe is ie rustig. Ik hoor trouwens wel vreemde geluiden uit de berging naast me, maar ben te lui om te kijken.
Zo, ik heb mijn rondje paard gehad, Vien een uur buiten gehad, gemest, gelongeerd en in de magnetron gehad, de kleintjes gevoerd en gemest en voer voor mijn dames neer gezet. Vind me actief genoeg geweest, die chocoladetaart kunnen we weer hebben!
Me too, en idd ontzettend leuk om Alice en steph, sarah , merel en carola in t eggie te ontmoeten! Heb er van genoten, we houden het erin hoor, de meetings! Er zijn al plannen voor een heuvelbestorming en een walibi bezoek, dus dat komt goed!
Anoniem
Geplaatst: 06-03-11 23:09
hihi, ja ik heb nog een walibi'tje van jullie tegoed Zorg ik ervoor dat ik volgende keer geen spoedoperatie heb op (of een week voor ofzo ) de meeting
Breghje
Geplaatst: 06-03-11 23:16
Hier ook eentje weer terug thuis, en ik mis jullie nu ook al echt een supermeeting was dit!!! Heeeeerlijk om jullie allemaal te zien en ook de nieuwe gezichten, Sarah moet nog anderhalf uur treinen en dan nog een half uur met de auto voor ze thuis is.
Hopelijk gaat het allemaal goed, we hadden namelijk net op het station nog sjans ... best leuke gozert om te zien moet ik heeeeel eerlijk zeggen , maar zo dronken als een aap. Carnaval hé! Geloof dat er voor Sarah een wereld open is gegaan, die komt zo uit een heel klein beschermd dorpje. Ze kon ons af en toe niet volgen maar oefening baart kunst hé!