Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cchanny schreef:Jorinda__ schreef:Bij de tweede mag je alleen zonder begeleiding als je 16+ bent, maar er gaan ook mensen mee geloof ik die niet 16+ zijn, mag 't dan wel?
Ik ben zo ie zo 18..
Dan kunnen we desnoods zeggen dat ik de hele weg stuurAls dat een probleem word.
Carmax schreef:Ik wil nog wel graag mee, maar kan pas aangeven of ik mee kan als we een tijd wetenik moet namelijk 's morgens gewoon werken, moet ik me dan onder voorbehoud op de lijst zetten?
En is het wel verstandig zonder begeleider te gaan? weet iemand daar wel de weg en alles?
Carmax schreef:ok ja is ook wel leuk zonder begeleiding, maar veiligheid is ook belangrijk, wat als er dan eentje vandoor gaat ofzo?of als er mensen tussen zitten die wat minder kunnen rijden?
Met een grote groep heb je ook veel dingen waar je rekening mee moet houden.maar zal wel goed komen
heb veel dingen meegemaakt buiten, dus dan ben je wat voorzichtig
LisaDijk schreef:ik denk dat we zeker wel om een uur of 12 aan de buitenrit moeten beginnenen je kan de paardjes ook van de route afhelpen
Jorinda__ schreef:LisaDijk schreef:ik denk dat we zeker wel om een uur of 12 aan de buitenrit moeten beginnenen je kan de paardjes ook van de route afhelpen
Ik kan rond 11 uur op het station in Putten zijn, dan moet ik om 08:20 wegHeb dan een tussenstop in Zwolle (van maar 5 minuutjes), want daar tref ik dan die vriendin
Misschien is het handig als we in eerste instantie op het station afspreken en van daaruit met zijn allen naar die manege gaan?
LisaDijk schreef:
MAANDAG 25 OKTOBER
- LISA (huur paard)
- MARIEKE (huur paard)
- RENEE (huur paard)
- NICOLE (eigen pony)
- WENDY (huur paard)
- MARK (men kar)
- JORINDA (men kar)
- CLAUDIA (niet in het topic, vriendin van Jorinda, men kar)
- Chantal (menner) Onder voorbehoud, als josca mee gaat en als het mee mag van me ouders
Graag ook je naam op de lijst zetten als je niet gaat paardrijden maat mee gaat met mennen.
WIL JE MEE MAAR STA JE VOOR 3 OKTOBER NOG NIET OP DE LIJST? dan ben je TE LAAT