Ilona het is 30 euro samenJaah maar die ene was de enige zonder begeleiding!!Hier alle bokt namen!!1. Noor (NooorMe) - 2. Ilse (Ilse95) - 3. Denise (_baxter_) - 4. Wendy (AGarcia) - 5. Feline (felinetibor) - 6. Michelle (Michelle_96) - 7. Marleen (marmaster) - 8. Michelle (chelleeee) - 9. Maxime (maximrocky) - 10. Jacqueline (sinatjuhh) - 11. Ilona (ilonatjuuh) -12. Roelien(Twilight1) - 13. Janine(XTxGxTX ) –14. Mariska (Marissie170)-15.Feline (Felinetibor)-16. Priscilla (Pr_BillyBoy)-
Groepen vanaf 6 personen, incl. gids, prijs per gereden uur € 15,00gekopieerd van de site €15,- per uur
hoii even een vraagje Waar gaan we heen ? en hoe duur is het ik lees wel terug maar ik kom e rniet meer echt uitstuur anders maar even een pb
Jha er word naar iedereen een PB gestuurd over de meeting Alles staat er in, locatie, kosten, activiteit
Jeejte jullie hebben meer dan 10 pagina;s gepraat ga het effen niet terug lezen sorry Kan iemand uitleggen wat ik heb gemist of er al iets vast staat enzo.
moet je aan michelle vragen.. maar volgens mij moest ze nog reserveren dus al die details zoals met/zonder begeleiding en de tijd komt nog
mijn vader wil de tijd weten...maar meiden, dit is niet in het midden van NL heaa?helemaal onderin xD