Hoi mensen, Ik heb heel slecht nieuws, hoe graag ik het ook wil ik zal toch af moeten haken. We hebben vanmorgen mijn paard uit de sloot moeten vissen en waarschijnlijk heeft ze er de hele nacht in gelegen. Toen we aankwamen zagen we dat ze het echt aan het opgeven was, ze ging steeds dieper het water in met haar hoofd en op het laatst moesten we echt het halstertouw goed strak houden anders zat ze onder water. Met behulp van de brandweer nog anderhalf uur bezig geweest tot ze eindelijk op het droge lag. DA erbij geweest, hij zei dat ze er nog goed vanaf is gekomen en waarschijnlijk alleen stijf zal zijn deze week, nu hopen dat ze niet alsnog spierbevangen raakt maar hij heeft goede hoop. Maar jullie zullen wel begrijpen dat ik niet na een week na dit gebeuren al Vanou het diepe in wil gooien wat betreft crosstraining, het is de eerste keer voor haar dus die eerste keer stellen we nog wat langer uit... Echt heel erg jammer maar het beste voor haar denk ik.
Anoniem
Geplaatst: 04-09-10 11:42
Wat verschikkelijk zeg! Fijn dat ze er goed vanaf is gekomen. Heel begerijpelijk dat je daarom af zegt. Mocht het volgende week toch super goed gaan. Kun je natuurlijk altijd nog mee!
Maar Wat verschrikkelijk zeg... Ik zou me dood schrikken
Moet ik eigenlijk nog bij degene die de les geeft afzeggen? Nini-Roosje, zelfs al zou het beter gaan volgende week wil ik het uitstellen, sowieso een paar weken niks geks doen maar alleen wat ze normaal gesproken ook doet. Ik ben wel van plan om te komen kijken! Kan ook stukjes filmen met mijn amateuristische camera!
Nou ze lijkt er gelukkig niks aan over te hebben gehouden, ze liep net aan de hand zoals ze normaal ook doet en was in de stal ook niet anders. Mest was redelijk en plas prima dus dat zit wel goed denk ik. Ze zal alleen enorme spierpijn hebben morgen. De osteopaat heb ik verschoven naar de 11e, die zou eerst de week erna komen maar lijkt me beter als ze wat eerder komt.
marielle123
Geplaatst: 05-09-10 19:09
jah ik heb markelo ook gereden dit jaar. veel pleier allemaal met de training.
delaja: veel sterkte
randey
Geplaatst: 05-09-10 20:42
Helaas moet ik melden dat ik met Randey niet mee ga. Ben afgelopen weekend weg geweest met haar op meeting. Ze is nu 2,5 maand drachtig en stja ze had er genoeg stress om. Om geen onnodige risico's te nemen heb ik daarom besloten haar niet mee te nemen. Ik hoop dat edith een leuke draver heeft staan die ik mee mag nemen. dan kan ik alsnog mee rijden.
Oohjaa wij gaan wel hoor, wij nemen wss Wars ook mee, dus die kan mooi nog even oefenen voor de cross een week later
randey
Geplaatst: 06-09-10 21:16
ik ga niet meerijden. Daan neemt er twee mee! maar ikke dus niet. Met edith over gehad dat er eigenlijk geen paard staat nu die zomaar een crossles kan meedoen. De meeste hebben nog nooit een balk gezien laat staan dat ze kunnen springen. Hoop wel dat jullie kunne begrijpen dat ik met mijn drachtige merrie niet mee ga na het weekend vorige week. Wil niet nog een x de dierenarts erbij hebben is me niet waard. Hoop wel dat jullie plezier hebben natuurlijk.
Pff dilemma... Omdat vanou alweer zo is opgeknapt zit ik enorm te twijfelen of we niet toch gewoon kunnen gaan. De osteopaat is verschoven naar zondag avond dus die zou meteen daarna kunnen en dan kan ik dus gewoon rijden zondag... MAAR ik heb al een ander stalgenootje gezegd dat ik de trailer die ik had geregeld niet meer nodig had en dat beteknt dus dat als ik alsnog wil gaan ik een trailer moet regelen en geen idee aan wie ik dat kan vragen... Ik ga morgen even kijken op stal wat er mogelijk is want er staat nog een trailer op stal van iemand. Ik laat het zo snel mogelijke weten!
Ik zou het inderdaad in overleg doen met Ostheopaat. Misschien ook gewoon een "aangepaste" training? Lage sprongetjes en goed kijken/luisteren naar je paard..
Verzamelen was 11uur? Dames ik ga het niet redden om koek en zopie te halen. Ben ontzettend druk, ik hoopte het gister te doen, maar toen gingen er 2 kiezen uit en was best beroerd. De rest van de week druk met werken helaas Kunnen jullie je eigen eten en drinken meenemen?
Op dit moment alleen jij en ik Daan. Misschien dat delaja nog mee gaat. Maar verder niets.
@lisetje: maakt niet uit hoor!
@Delaja: Als je denkt dat ze het wel aankan zou ik gewoon gaan. Wanneer blijkt dat het toch niet zo lekker gaat. Kun je altijd stoppen.
Delaja
Geplaatst: 09-09-10 08:59
Het is ook de eerste keer dus rustig aan doen we sowieso. Ik weet van Vanou dat als ze eenmaal doorheeft wat de bedoeling is ze er veel plezier in gaat hebben, buiten springt ze ook over boomstammetjes heen met een entousiasme waar je u tegen zegt Ik ga het gewoon proberen te regelen, is voor jullie ook leuker als er nog iemand bij is denk ik?