Ik ga vanaf naarden-bussum of weesp Dat is vanaf jou huis ongeveer een half uurtje met de auto! en dan weten je ouders zeker dat je niet alleen bent!
DewiRox
Geplaatst: 03-05-10 18:43
Station Naarden-Bussum is voor mij inderdaad 39 min. met de auto. Maar in die tijd kan ik ook naar jou huis toe komen? Want ga jij met de bus naar dat station of ook met de auto?
Bente mag jij dan nog wel ? Ik hoop het wel! Want als er te weinig mee gaan dan heeft het niet zo heel veel nut, dan ga ik liever naar bevrijdingsfestival..
wie er nu (zeker) mee gaan zijn alleen sterre,maaike en ik. Ik hoop dat bente nu nog wel mag!
Ik denk niet dat wij op veel stations stoppen, nergens volgensmij aangezien we in een intercity zitten en geen stoptrein .. maar misschien wel, waar kan je dat zien ?
We moeten nu dus alleen nog een plek hebben waar we elkaar meeten!
En oja ik heb als het goed is aan iedereen mijn nummer gepb't, als er iets is kun je mij bellen (zowel voor sterre als voor mij )
ik moet stoppen in meppel, met de intercity, we zitten dus in de zelfde trein moeten we afspreken dat we bijv in de laatste coupee zitten, anders kan ik jullie noooit vinden xD
Ze heet Romy van Zuthem, ze is 13 jaar oud zit bij mij op school, rijdt ook, Nederlands kampioen. En Z1 dressuur met haar eigen pony Weet je een beetje wie ze is
Ik ben morgen wel de oudste dus allemaal naar Ivet luisteren ghehe ;p
Merel__
Geplaatst: 04-05-10 20:41
Jester_LeX schreef:
Ze heet Romy van Zuthem, ze is 13 jaar oud zit bij mij op school, rijdt ook, Nederlands kampioen. En Z1 dressuur met haar eigen pony Weet je een beetje wie ze is
'
zei rijdt ook bij HTC he? tenmiste Romy, die naam heb ik van JOyce!