Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Jen ik kom uit houten heHoelaat gaat de laatste trein naar houten dan? Kan mij vaag herinneren dat ik ook eens op utrecht stond en iemand moest bellen om mij te halen omdat er om rond 12en geen trein meer ging
Ik hoop de trein van 7 over 6 te nemen maar ik gok dat het die van 18.22 word aangezien ik gauw op het werk nog moet omkleden.
moonsparkle schreef:Jen ik kom uit houten heHoelaat gaat de laatste trein naar houten dan? Kan mij vaag herinneren dat ik ook eens op utrecht stond en iemand moest bellen om mij te halen omdat er om rond 12en geen trein meer ging
Ik hoop de trein van 7 over 6 te nemen maar ik gok dat het die van 18.22 word aangezien ik gauw op het werk nog moet omkleden.
Calanddra schreef:moonsparkle schreef:Jen ik kom uit houten heHoelaat gaat de laatste trein naar houten dan? Kan mij vaag herinneren dat ik ook eens op utrecht stond en iemand moest bellen om mij te halen omdat er om rond 12en geen trein meer ging
Gezelligwist niet meer zeker of je nou ook in Houten woonde
Als het goed is rijdt de laatste naar Houten om 23 over 12
Anders rond kwart over 6 op t station afspreken?ga ik ook rond die tijd