nou naar zwolle gaat me iets te ver. aangezien ik vanaf rotterdam moet komen..
dan vind ik Utrecht een beter idee. want dat is het middelpunt en dan kunnen de mensen uit utrecht misschien wat meebetalen voor de mensen die heel veel moeten betalen..
ik snap dat jullie het te duur vinden, Maar de bus is trouwens €6,- want as jullie met meer komen kan je een buzzer kopen he! En die kost 12 euro, en daar mag je met ze 2en op! Mag je nog mee terug ook!
Nouja, ik heb ook net als Moon toen keiveel voor Utrecht neergelegd.. en dat is toen ook helemaal zelf betaald, ook niet gedeeld ofzo..
Maar oke.. We zien wel wat er van komt, hoop dat het doorgaat =)
Maar wat je ook doet het kost geld. Als je naar koopzondag utrecht gaat kost het ook geld voor het shoppen kunnen we niet gewoon Emmeloord doen en dan zien we vanzelf wie meewillen?
ja ik weet het. tis ook niet dat ik er niets voor over heb om jullie te zien, integendeel.. maarja.. wanneer gaan we? ik kijk wel wat de rest doet of ik ga of niet..
okee misschien kan ik wel, met korting maar dan moet ik wel even weten welke data, dus als jullie nou even een lijstje maken welke data en wie wanneer kan?
Ik had aan mijn vader gevraagt of we in zijn werkplaats mochten ,die is dus heel erg groot en heeft wc,radio,magnetron,verwarming etc. Hier wil hij nu even over nadenken, dus dit kan ook een optie zijn. dan zou het dus een nacht slapen zijn.
vanaf rotterdam naar zwolle is 35,90 nou zelf heb k gewoonweg het geld er niet voor, want ik werk niet eens en met men zakgeld ga ik het ook niet halen.. of men ouders me willen sponsoren weet ik niet.. nja, ik vind erg duur heb nog wel een kaartje van 40 % korting dus dat zou dan 21,50 zijn. dat gaat denk ik nog wel lukken en dat is dan in vol tarief ofzo. en reductie is 21,50 ik weet nie wat ut verschil is mja dat zou dan 12,90 zijn dat gaat zowiezo wel.. maar ik weet niet wat reductie is.. iemand?