Okee, jammer! Er zijn nog best veel mensen die niet kunnen dan.
Droomster
Geplaatst: 19-03-09 13:20
Chann schreef:
Okee, jammer! Er zijn nog best veel mensen die niet kunnen dan.
Inderdaad
Andere datum dan alsnog? maar dan zitten we wel weer aan een andere plaats vast.. Tenzij we weer richting 1e zondag v/d maand gaan..
Chann
Geplaatst: 19-03-09 13:43
Ja maar 1e zondag van de maand kan ik augustus sowieso al niet meer, want zijn de kaartjes niet meer geldig. Maar in principe, met die dagkaarten zou 't naar Rotterdam natuurlijk ook kunnen want dan is het toch niet duurder. Degene die er nog geen een hebben, moeten proberen via Martkplaats dan te kopen of zo Of we gaan gewoon op een zaterdag?
Ik kan sowieso alle weekend in juni (waarschijnlijk) niet Esther ook niet.
Droomster
Geplaatst: 19-03-09 13:58
Dat weekend is prima voor mij, al moet ik het dan wel op tijd zeker weten als we dan op zaterdag zouden gaan. Want dan regel ik even dat ik dan vrij ben.
Volgens mij kunnen we dat weekend alweer naar huis Maartje. Mar als het me goed bevalt blijf ik gewoon nog lekker tot eind juni.
Chann
Geplaatst: 19-03-09 14:16
Ik kan in principe ook wel alle weekenden na de vakantie.
Maar Maartje, het is wel zo dat we natuurlijk niet met echt iedereen rekening kunnen gaan houden, als er straks een datum is waarop bijvoorbeeld iedereen op 2 na kan, dan zouden we dat denk ik toch maar moeten doen. Hoewel ik 't natuurlijk sowieso jammer vind, want ik wil íédereen meeten.
Ja ik ben het wel met jou eens Chantal.. We zullen gewoon geen datum gaan vinden waarop iedereen kan ben ik bang. Tenzij iedereen opeens besluit aardig te zijn en gewoon alles afzegt op die datum
Ja snap ik Chann, zei een paar pagina's geleden tzelfde ! Maar 27 juni kan ik sowieso niet..dan is de 50-jarige bruiloft van mijn opa en oma dus daar moet ik wel heen.