Blijve jullie nou maar allemaal zitte en word vooral niet kwaad op je paard, anders lig ik er ook naast
Stephannie7
Geplaatst: 28-02-09 21:11
Ik heb er ook zin in net nog even een lesje gehad hij was lekker wakker maar op het eind toch braaf dus hoop dat die t onthouden heeft en morgen ook braaf is Tot morgen allemaal.
Ik heb m'n afzetplek en meerijdgroepje ook geregeld dus ik ben morgen ook zeker van de partij. Gaat volgens mij een leuk/gezellig ritje worden! Tot morgen!
hopenlijk blijf ik wakker op het paard. We duiken zo nog de stad in hhaha. dat wordt vroeg uit bed. We hebben gezellig een meidenavondje. ik neem ook mijn camara mee.
Nou ik zal mijn knollie eens uit de wei gaan plukken En dan ff een borstel er overhene en richting mel Heb nog precies een uur hihi. Zakken vol met blikjes en een koek.. want ai ai wat heb ik een nadorst...
ik ga om 11uur trailer halen en paard ophalen en dan hoop ik tussen 12 en half 1 op de keijt te zijn.. dan opzadelen en heeeeelemaal naar jan mies wandelen
Corellaa
Geplaatst: 01-03-09 11:21
lekke weer is het ! heb er zin in!
Anoniem
Geplaatst: 01-03-09 17:29
Wa was mn knollie toch braaaaaf Vond het wel jammer dat er toch paar gingen galloperen enzo..mja Benieuwd na de foto's!!