10 uur daar zijn. Dan kunnen we de paarden zelf borstelen en zadelen. Dat scheelt veel werk voor robin en talisa. En als we de paarden hebben gehaalt vanuit de koeienschuur en voor vast hebben staan, dan pas kijken we wie welk paard krijgt.
xtostarlight
Geplaatst: 28-02-09 20:24
Is donna er nog? en zoja als die er is mag ik van jullie dan daarop?
ik zou eerst naar oss komen marlies. Maar nu heeft vriendlief ineens besloten dat hij zondag toch niet naar de bespreking gaat waar hij eerst heen zou gaan. Dus nu heb ik ineens WEL de auto... Erg l*llig voor Anne, ze zou nu wel weer meekunnen maar is geen plekje meer denk ik? Sorry sorry sorry dan, ik kan dr ook niks aan doen dat mn kerel dit ineens beslist terwijl hij het voor mij eerst niet wilde afzeggen... (ik was ook erg boos!)
pubelia
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-09 19:09
er valt nog wel wat te regelen zwerte. Als anne nog wil, en snel kan zijn met reageren...
marlies85
Geplaatst: 01-03-09 19:10
Ok.Dus ik hoef alleen Nelly_555 op te pikken van het station?
Dat is wel goed nieuws Enige probleem nu is dat ik die zondag ingeroosterd sta (gister nieuwe rooster gekregen ) en ik dus even van zondag moet ruilen met een van mijn collegas! Aangezien ik nu niet weet wie wanneer moet werken en dat morgen even na moet kijken weet ik het op z'n vroegst morgen!
Kan dat?
pubelia
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-09 21:16
Ik wil voor je nog wel tot morgen avond uit stellen met betalen. maar hoop het dan wel van je te weten. Moet nog nl doorgeven dat die met eigen paard niet door gaat maar iemand er wel bijj komt met paard van tb
Moet jullie toch helaas teleurstellen.. (en mezelf!!) de twee collegas waarmee ik zou kunnen ruilen die kunnen niet.. Mijn andere collega kan wel maar ik kan die zondag niet (Equitana)..
Tja nogmaals sorry! Ik legde uit aan mn vriend waarom ik zo boos was dat hij er nu mee komt... was hij al helemaal vergeten (toen ik om de auto vroeg heb ik ook uitgelegd dat jij dan niet mee kon) en hij voelde zich toch ook goed l*llig! Dus ook sorry namens hem.
Ow ja joh maakt niet uit! Soms komt het net niet uit! Mijn vriend heeft ook net dat weekend onze auto nodig (en dan weer zo'n 12 weken niet!) dus ach kan gebeuren!!
pubelia
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-09 16:40
Jammer anne! Er komt echt nog wel een volgende keer hoor