Heb m ingevuld, kan alleen op geen enkele vrijdag ivm werk. Als het zaterdag wordt dan deden we van zaterdag op zondag toch? (kan zaterdag wel pas vanaf 6 uur)
Tellie
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-09 18:10
Tellie schreef:
Jenn, kan jij niet zorgen dat je een paar uurtjes eerder van je werk weg mag? Dat je bijvoorbeeld alleen een ochtendje gaat werken?
Had overigens ook geprobeerd om extra te werken, maar dat gaat dus ook niet, alleen als er een reservering is voor een feest of een vergadering. Maar is dat er niet, dan kan ik ook niet extra komen.
Heb m ingevuld, kan alleen op geen enkele vrijdag ivm werk. Als het zaterdag wordt dan deden we van zaterdag op zondag toch? (kan zaterdag wel pas vanaf 6 uur)
Ben je dan om 6 uur in Utrecht, of klaar met werken?
_Tara_
Geplaatst: 19-01-09 19:20
_Tara_ schreef:
Er moeten nog 2 mensen reageren... 21 feb kan Sanne niet 21 maa kan Nann niet 28 maa kan Laura niet
Nann__
Geplaatst: 19-01-09 19:27
22 maart ben ik namelijk jarig.
Nagini
Geplaatst: 19-01-09 19:28
Ja kun je het niet verplaatsen dan? Ik moet ook vrijvragen voor m'n werk (de hele dag zelfs ) en ik kan die uren ook niet inhalen. Dat is nu eenmaal zo, dan moet je dat ervoor over hebben en ff opofferen. Of je moet later komen.
Maar ik vind het onzin dat we dalijk alles aan 1 persoon zouden moeten aanpassen. Want ik vind 18.00 afspreken (als niet later) wel laat hoor...
Ik ben om 5 uur klaar, dus kan rond kwart voor 6 in utrecht zijn.
Nogmaals, ik ga niet vrij vragen. Heb t al meerdere malen gezegd, ook met mijn redenen erbij en ben het een beetje zat.
anders spreken jullie toch gewoon eerder af en kom ik pas bij t eten? Pas om 6 uur eten is echt niet laat hoor. Telkens als we daar al om 5 uur waren was er verder niemand.
Verplaatsen gaat overigens ook niet aangezien hij de andere dagen niemand meer nodig heeft extra en hij dan ook geen mensen extra laat komen.
Calice
Geplaatst: 19-01-09 21:00
Ja maar ik ben het ergens wel met sanne eens...
Stel dat jij pas rond kwart voor 6 bij utrecht bent, dan moeten we nog naar mr jacks, eer we allemaal zitten enz. ist half 7, eer we normaal eten rond 7 uur en dan zijn we met wat natafelen rond 9 uur á half 10 klaar.. er zijn ook mensen die savonds nog naar huis moeten, dat betekend dus dat als we zo laat klaar zijn ze meteen naar de trein moeten en terug moeten..
Als we om 17.00 al ergens kunnen binnenlopen dan heb je gewoon veel meer tijd...
Jij wil geen vrij nemen omdat je dan je uren in moet halen, maar elk mens dat werkt bouwt vrije uren op, dus al zou je 2 uurtjes op nemen dan hebben we gewoon veel meer speling...
Ik mis ook zo'n 10 uur op een dag hoor. En mochten we de vrijdag erbij doen misschien wel 20.
Jij hoeft niet ook nog eens 2 uur met de trein. Vind het een beetje belachelijk dat ik dan pas om 18.00 in utrecht hoef te zijn. Als ik daar toch na toe ga wil ik er ook nog wat doen. Niet eten en dan gauw uit ofzo en de dag erna weer gaan.
Dit vind ik een kinderachtige reactie. We hebben ons al een aantal keer aan jou werkschema aangepast. Nu hebben we er commentaar op, (logisch commentaar) en dan komt er gelijk zoiets.