Hier staat het juist erg te wiebelen. We hebben dus droes op stal, DA gaf aan dat een paard het nog een jaar bij zich kan dragen, maar dat alleen het direct overdragen van pus/bloed/snot besmettelijk is. Probleem is alleen dat meerdere paarden het nou voor de tweede keer in twee maanden hebben, inclusief bulten en een gore pus en bloed bende. Vanaf zes weken na de laatste uitbraak is het weer min of meer veilig om echt op vreemd terrein te komen met je paard. Het punt is dus dat het van wei A naar wei C en nou van wei C naar wei B is gegaan, terwijl wei C weer drie paarden vol bulten heeft staan. We zijn er dus nog lang niet vanaf, en dan moet je nog rekenen op die zes weken.
Als het dus weer terug over slaat naar wei A, waar Jessie dus in staat.. dan zijn we er nog lang niet vanaf. Vandaar dat ik me heel erg onder voorbehoud op stel, dit kon nog wel eens even gaan duren.
grrr
Geplaatst: 03-02-09 17:15
Nee hoor Leon, 't kost ons niets, zoals gezegd als iedereen maar even helpt mesten enzo ben ik al blij! Heb er zelf ook echt zin in!
Super Janet, vind het echt leuk dat je toch meekan!!!!!!!!!
Puchje
Geplaatst: 03-02-09 17:16
Dat snap ik Berdien... Lastig joh En Marleen: uiteraard helpen we mesten Doe ik hier iedere dag
Ja het is echt zwaar balen, we zijn er nou al ruim twee maanden zoet mee. En het eind is nog lang niet in zicht Vandaar dat ik niks meer durf af te spreken....
heerlijk gebied, de lucht mag in mei wel iets beter hoor marleen
grrr
Geplaatst: 08-02-09 20:10
Voor we hier zijn is wel een eindje rijden hoor, maar dat kan mooi op zaterdag ofzo. Als het erg droog is worden deze paden wel heel mul, maar 't is er zooooo mooi! Voor de rest wel meer bos hoor!
Best wel een beetje herkenbaar! Tenminste.. over die bovenste foto's zijn wij ook gegaan of niet?
Zou zo graag mee gaan
Overigens.. gezien je best een stukje langs de weg/het spoor en ook over het spoor moet.. Alle paarden die mee gaan zijn verkeers (trein)mak? En groepsmak?
grrr
Geplaatst: 09-02-09 22:37
Nee, bovenste foto's zijn wij niet geweest. Onderste wel...
Het is idd zo'n kwartiertje stappen over landweggetjes, maar we komen wel langs en een keer over een spoor idd... zal wel goedkomen toch? En anders stappen we even af als er een trein langskomt?
Mallow is niet heel sociaal. Hij mag ze of niet. En meestal is het niet. Hij staat hier wel in een grote groep. Maar hij heeft ook wel behoorlijk losse achterbeentjes. Hij doet dit vooral om te laten zien dat die nog best zijn mannetje kan staan ondanks zijn 'zwakheid'. Maar dit wordt m niet altijd in dank afgenomen