Net even met Jimmy weg geweest. Silence stond te roepen vanuit de wei alsof hem weet ik wat werd aangedaan, maar Jimmy ging braaf mee. Ze hebben allebei rare trekjes dit keer haha. Normaal kijkt Silence nog niet eens op als ik Jimmy meeneem
Ik ben over 8 dagen ook alweer jarig *wilnietoudworden*
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-12 10:12
Net echt heerlijk geshopt haha. Kreeg vanochtend nog een mail van divoza met een bon van €10 voor mijn verjaardag. En had er nog een paar liggen van de verzekering. Plus opruiming met 75% korting. Heb nu uiteindelijk voor bijna €300 kleren voor €1.20
We gaan vanavond uit eten. Zondag vier ik het echt.
aalstreep
Geplaatst: 04-09-12 10:33
eerst even dit:
lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de glo-ri-ja. in de glo-ri-ja, ja in de glo-ri-ja. hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera!
Gefeliciteerd Sandra !!!!!!!!!!!!!!!
aalstreep
Geplaatst: 04-09-12 10:35
Heb nu uiteindelijk voor bijna €300 kleren voor €1.20
Wouw das gaaf
aalstreep
Geplaatst: 04-09-12 10:39
Met Jul gaat het goed, alleen niet meer zo actief als zaterdag helaas. Mn moeder ging gister wandelen en ik ben er wat achteraan gestapt, heb een keer of 4 moeten vragen of ze even wou wachten omdat Jul het niet bijhield Denk dat ze een beetje spierpijn heeft na een week of 4 vakantie te hebben gehad. (Ze heeft wel aan de longe gelopen en een beetje voor de wagen maar natuurlijk niet gereden.)
Dott
Geplaatst: 04-09-12 10:39
Gaaf sandra, wat heb je allemaal gekocht?
Waars krijg ik dan ook zo'n bon wat fijn is gezien ik graag nog een thermo broek of thermo laarzen wil hebben voor de winter ^^
Als je zo'n divoza kaart hebt krijg je die automatisch. Ook per bepaalde bedragen krijg je een bon van 10 euro. Heb k laatst ook gebruikt voor zac zn nieuwe dekje.