Hallo iedereen, even update van uit mijn kant. Ik had wat foto's op FB gezet maar nog niet op het forum. Ik heb sins vorig week een huisje en ben daar erg druk mee bezig geweest. Ik begin nu rustig per paard foto's te bewerken en online te zetten . Komen hele gave foto's voorbij trouwens. Gr.Diana
Volgens mij ben ik nu eindelijk soort van klaar met mijn foto's. Excuus voor mijn late oplevering. Beetje erg druk gehad etc. Een kleine selectie staat op feestboek en paar foto's meer staan op mijn Google+. https://plus.google.com/photos/11003791 ... 8916030865
Ik zal proberen ook nog wat foto's in het forum te plaatsen.
Haha! Ach, zo hoef ik mij iig niet ieder weekend te vervelen. Dit weekend lekker vrij. Nou ja, straks wel even met Lara een PRE op de foto zetten. Hopelijk zit het weer een beetje mee...
soms, het web. Ik begreep je verkeerd dat het een grapje was. Sorry.
Jenny_S
Geplaatst: 23-10-12 08:53
haha inderdaad was ff cynisch [/quote] soms, het web. Ik begreep je verkeerd dat het een grapje was. Sorry.[/quote]
geeft niet soms is humor provincie afhankelijk, maar ben in alkmaar geboren dus dat kan het niet zijn tussen ons haha
Cchanny
Geplaatst: 23-10-12 19:12
Jenny_S schreef:
haha inderdaad was ff cynisch
soms, het web. Ik begreep je verkeerd dat het een grapje was. Sorry.[/quote]
geeft niet soms is humor provincie afhankelijk, maar ben in alkmaar geboren dus dat kan het niet zijn tussen ons haha[/quote] Dat is het denk ik ook niet nee.
Maar van mij kant mag ik ook iets minder aangevallen voelen haha.
Cchanny
Geplaatst: 23-10-12 19:52
Nu tussen het leren door aan de foto's van Capriola
Oooh geweldig, wat een verassing weer Capriola fotos! Wauw dr zitten weer een paar hele hele mooie tussen! Die eerste actie foto is gaaf en die paar gekke bekken whaha wat ziet ze dr uit!