ook net thuis, fotootjes van camara aan het halen, net stal van ilona uitgemest en nog even buiten gezet
Nou nou wat een reactie Ashley Wij (nicky, Femke, Naomi, Talitha, Emma, Martin en ik) zijn er nog steeds
Volgens mij toch onder de A verzamelen? sjoerd iig wel Pirana Nat CARNAVALFESTIVAL'de kudde' Holle bolle gijs en cake Slagroom met cake Hollebolle gijs: DANKUWELvoor het hooggeachte reltopic
haha sjoerd met zijn gezocht bokkers ik baal ervan dat ik gisteravond of nacht niet meer op bokt gekeken had want had nog mee gekunt met iemand vanuit horst
straks fotootjes plaatsen. Originele formaat even je adres mailen, manlief had ook een paar groepsfotootjes gemaakt namelijk
Zo, alweer lekker thuis met de voetjes op de bank. Was een leuke dag! Veel mensen gezien/gemeet (en ook veel eigenlijk niet )Was gezellig
Leuke foto´s!Ik heb geen foto´s gemaakt.Heb mezelf wel gespot op 1 foto hahah.''Zijn jullie van de scouting?'' haha
Creatas schreef:Zo, alweer lekker thuis met de voetjes op de bank. Was een leuke dag! Veel mensen gezien/gemeet (en ook veel eigenlijk niet )Was gezellig Ik ook thuis! Ben wel gaar. Was onwijs gezellig!En jeuj we konden nog in de Piranha!! En wie werd er het natst?? 3x raden.
Ik heb de duiven helemaal niet gezien joh!Ben benieuwd naar de groepsfoto's! Kreeg op een gegeven moment wel kramp in mn kaken van het lachen."Penny!!"