Haha, ja alles is hier alweer klaar. moet alleen zelf nog douchen en aankleden, maar moet ff wachten tot er iemand wakker is voor ik dat ga doen Ist druk op je werk Marjan?
Ga je nog rijden vandaag Sandra?
Ik ga bokt eens afstruinen of ik kan vinden hoe je hars uit manen/staart/vacht haalt
wie moet er nog wakker worden dan? Hi Hi. Nee is echt zo rustig. Kan ik ook mooi rustig aan wakker worden. Whaha. Hu hars? van een boom? Wie is er zo slim geweest om tegen een hars boom te schuren? Hi Hi.
Zac natuurlijk.. Aapje xD Je ziet ook gewoon plukjes van zn manen aan die boom plakken. Tis net offie gel in zn manen heeft. Plakpaard. En meneer is niet dol op wassen, heeft ie nog niet veel ervaring mee. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ze hier alleen koud water hebben met een behoorlijke straal, dus ik denk dat het misschien bij mij op stal met warm water, veel oefenen en een bredere zachtere straal beter zal worden. Daarnaast kan ik hem hier wel wassen, maar water helpt niet bij hars, en dan heeft ie het morgen weer.. lol
marjan1986
Geplaatst: 02-09-12 11:32
tsja wat je daar tegen kan doen... Das een hele goede! Ff topic openen op bokt? Ben ook heul benieuwd wat daar tegen helpt. Water Denk indd niet. Word 't Denk ik alleen maar erger van.
Silence
Nou dat is geen endurance voor ons. Weet niet wat er aan de hand was met Jimmy maar hij ging helemaal door het lint Stijgeren enz. Dus wilde de rit van het meisje ook niet verpesten. Haar moeder wist ook niet wat hun pony zou doen als Jimmy zo onrustig doet. Dus de gok maar niet genomen.
Wilde hij ergens niet langs? Misschien wilde hij Silence niet achter laten? Pff, ik vind dat altijd zo eng als paarden stijgeren. Niaff heeft het ook een aantal keer gedaan.. bwuh
Silence
wat raar! Of was hij zo blij dat hij niet last van zijn voeten had? Cameron heeft ook zo'n steiger periode gehad. Had ik hem stiekem wel zelf geleerd. Ook weer snel afgeleerd Want meneer ging er misbruik van maken.
Heb je nog een ritje gemaakt vanaaf op Jimmy? echt zo grappig net! zie ik ineens een bekende voorbij komen bij boer zoekt vrouw voor het speed daten volgende week.... whahaaa Ja dat heb ik dus met friezen!
Silence
oh dat is minder, morgen dan maar weer een poging wagen! Heb je nog wel wat kunnen voelen hoe hij liep? Ja de eigenaresse van de manege waar ik 15 jaar gereden heb die kwam ineens in beeld! hihi
Silence
Ik zei daarstraks nog tegen mam... Ik laat die achter ijzers weer eraf halen. Kan hem nauwelijks meer bijhouden Dus das een heel goed teken Net zoals dat ie op de camping zonder enige twijfel over de steentjes loopt.