smeetjoew schreef:Vind vooral dat Vavesta zo'n waanzinnig mooie kleur heeft. Zit een hele mooie gloed overheen. Beetje roodachtige vos.Dan moet je haar in de zomer eens zien. Waanzinnig mooi paard!
ja heb wel stijger maar die zijn al zoveel van vienna geplaats dacht doe maar en normale ja die van comanche vind ik echt leuk
Jij stond steeds heel sneaky ergens op een heuveltje verderop Mariska, ofnie? Mooie foto's! Nummer 1 en 3 zijn tof! En mooie foto's van Monique. Vind die van Jauke erg leuk!
ja die is idd ook erg leuk soms had ik iets te erg last van overbelichting hahaha ( vergeet instellingen terug te zetten bij somigen paarden )
Marjoow schreef:Billy & de langmanige fjord. Gaaaaf! Dat was vast mijn HIHAAAAAA galop, aan mijn hoofd te zien
haha esmee, ik hing veel rond bij de boom waar al die zadels enzo lagen zand is veel te zwaar om veel te lopen
mischien willen de modelen me en pb sturen eventueel dan weet ik welke bij welke hoorde somigen weet ik wel maar niet allemaal
heb idd ook best veel van hem maar ook van jauke maar heb ook veel er uit gegooit hahaha die na genoeg het zelfde waren of niet echt goed maar als nog heb ik van 2 dagen fotograferen ruime 600 foto's dus ben nog wel ff zoet er mee
monique1983 schreef:mischien willen de modelen me en pb sturen eventueel dan weet ik welke bij welke hoorde somigen weet ik wel maar niet allemaal Naar mij graag ook dan Ik weet ook niet precies welke bokker bij welk paard hoort.Een kleine selectie van de foto's gooi ik hier in het topic en dan stuur ik per eigenaar een linkje met de foto's van zijn/haar paard.