Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:11

mooi hoor smeetjoew, prachtige foto's. Veel steiger foto's zijn er te zien !
Die tweede <3

fidodido

Re: Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:12

worden de foto's ook nog naar de eiegenaar zelf opgestuurd? of hoe werk dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:16

Zoetje_ schreef:
kan ik jullie ff vragen of jullie ook aan mijn foto's zien dat ze heel erg slecht eruit zien?
gister toen ik ze hier net neer zette waren ze gewoon normaal, en nu zijn ze heel erg pixelig enzo :n

Dat komt omdat je ze bij Tinypic upload, die comprimeert ze. Je kunt in het vervolg beter de bestanden als PNG-bestand opslaan óf een andere uploadsite gebruiken :)

*Kwam even binnenvallen, prachtige foto's komen er langs!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:18

fidodido schreef:
worden de foto's ook nog naar de eiegenaar zelf opgestuurd? of hoe werk dat?

Volgens mij zullen de meeste wel de foto´s per PB toesturen. Maar weet niet of ik dat zelf doe. Is best veel werk. Ik plaats ze hier en kunnen de eigenaren ze zelf opslaan vanaf hier.
En wellicht zit er nog iets geinigs tussen om na te bestellen oid.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:19

Fidodido, lisa heeft hierop al antwoord gegeven hier in het topic !!
Zie hieronder:
LisaDijk schreef:
Ik ken het wel ja heel handig! alleen... we hebben al het forum waar straks alle foto's op komen te staan, en ik stuur ze ook altijd nog via de pb! dus dan krijgen ze het 3x :+

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's :j

fidodido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:22

andamoon schreef:
Zie hieronder:
LisaDijk schreef:
Ik ken het wel ja heel handig! alleen... we hebben al het forum waar straks alle foto's op komen te staan, en ik stuur ze ook altijd nog via de pb! dus dan krijgen ze het 3x :+

Ja maar dat is alleen van Lisa.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:30

:~ Wat een prachtige foto'sd zijn er gemaakt zeg!!! _/-\o_

Volgende keer wil ik ook wel model staan, nou ja, mn paardje dan. Is een trekpaard, heb ik nog niet voorbij zien komen :P

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:31

Wat een prachtige sfeerimpressie en schitterende foto's. Jullie hebben van onze Desperado een paar schitterende foto's gemaakt!

Ook Grafito is een beauty zeg. Leuk ook dat Monique in stijl ging. Ik zei al tegen Frank, dat ie daar iets meer moeite voor had moeten doen. :D

Ik ben na alle verhalen van Frank en van Monique en haar man, Nikki, Jaimy, die hier nog even voor mijn verjaardag zijn geweest, ongelooflijk benieuwd wat of Sam de volgende keer gaat doen bij de fotosessie. Hij kan óf flippen, of hij is nog cooler dan cool. Volgens Frank zou Sam wat minder stressig doen dan Desje.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:36

idefix4 schreef:
Wat een prachtige sfeerimpressie en schitterende foto's. Jullie hebben van onze Desperado een paar schitterende foto's gemaakt!

Ook Grafito is een beauty zeg. Leuk ook dat Monique in stijl ging. Ik zei al tegen Frank, dat ie daar iets meer moeite voor had moeten doen. :D

Ik ben na alle verhalen van Frank en van Monique en haar man, Nikki, Jaimy, die hier nog even voor mijn verjaardag zijn geweest, ongelooflijk benieuwd wat of Sam de volgende keer gaat doen bij de fotosessie. Hij kan óf flippen, of hij is nog cooler dan cool. Volgens Frank zou Sam wat minder stressig doen dan Desje.

Ik vind de foto's van Des ook helemaal geweldig !!! :j <3

Dank je wel voor het compliment Anouk. Ik wilde graag foto's van mij en Grafito in stijl daar we die kans nu kregen en die foto's er eigenlijk nooit gemaakt zijn ! De volgende keer ben ik er ook weer bij en als het mooi weer is, verzinnen we weer wat anders. Ook mijn man zal dan ook wel foto's maken met Grafito !

Het was gezellig gisteren Anouk, bedankt voor de gastvrijheid !
We willen beste helpen op die dag als je dat wilt :j
Des was een beetje opgefokt, maar over het algemeen toch best braaf gisteren op de fotoshoot ?

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:38

andamoon schreef:
Zie hieronder:
LisaDijk schreef:

fidodido schreef:
Ja maar dat is alleen van Lisa.

Ik lees hieruit dat er op het forum straks ALLE foto's komen te staan, dus ook van andere fotografen.....

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:01

Wat een prachtige foto's allemaal :D

Ik ben net begonnen met het uitzoeken van foto's, maar ik heb vanmiddag weer een fotoreportage dus moet zo gaan. Er zitten best leuke foto's tussen :) Baal er wel van dat ik best veel stijgersessies gemist heb van de paarden haha, o.a. Vienna steigerend in het water. Maar ach, maakt verder niks uit. Zit wel wat leuks tussen :)

Ik heb trouwens een lichte zonnesteek opgelopen, niet leuk dus. Mijn gezicht is behoorlijk gekleurd inmiddels en ik heb behoorlijk veel hoofdpijn.

Iedereen die met zijn paard model heeft gestaan, krijgt deze week een link naar mijn foto's. Dan kun je er zelf 10 uitzoeken die ik bewerk :) Ik heb alleen wel volgende week proefwerkweek, dus ik zal behoorlijk sloom zijn met het uitzoeken van de foto's vrees ik... Sorry!

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:04

Nyckle schreef:
Zoetje_ schreef:
kan ik jullie ff vragen of jullie ook aan mijn foto's zien dat ze heel erg slecht eruit zien?
gister toen ik ze hier net neer zette waren ze gewoon normaal, en nu zijn ze heel erg pixelig enzo :n

Dat komt omdat je ze bij Tinypic upload, die comprimeert ze. Je kunt in het vervolg beter de bestanden als PNG-bestand opslaan óf een andere uploadsite gebruiken :)

*Kwam even binnenvallen, prachtige foto's komen er langs!

thanks nyckle! :D
is wat ik al dacht :j
maar weer een andere uploadsite gaan zoeken dan..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:23

Zo heb al best wat bekeken. Er zitten erg leuke foto's tussen, al heb ik van Billy (+ Roosje), Vavesta en Desperado niet heel veel boeiends moet ik eerlijk zeggen. Wel een hele gave foto van Gizmo. Ik hoop vanavond iedereen alvast één foto te kunnen sturen!

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:24

idefix4 schreef:

Dat dacht ik dus ook na die verhalen, wat een hoop stress maar na het zien van die foto's heb ik zoiets van ik wil ook mee met mijn spikkel, een mooie appaloosa zat er nog niet bij, dus volgende keer meld ik me ook aan, als hij dan wat verder is met vrijheidsdressuur heb ik denk ik wel kans om erbij te zitten.

Verder echt prachtige foto's hier, spiek regelmatig of er nieuwe gepost zijn, dus complimenten aan alle fotografen.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:24

Laat je ze ook hier zien Susan? Ik ben erg benieuwd. :D

Mariska: ik heb wel positieve ervaringen met Plaatjesupload. Had eerst ook tinypic, maar sinds een tijdje klooit die met die kwaliteit.

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:25

SSDesign schreef:
Zo heb al best wat bekeken. Er zitten erg leuke foto's tussen, al heb ik van Billy (+ Roosje), Vavesta en Desperado niet heel veel boeiends moet ik eerlijk zeggen. Wel een hele gave foto van Gizmo. Ik hoop vanavond iedereen alvast één foto te kunnen sturen!

Sh*t nu maak je me nieuwsgierig :o

ukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:28

Wat een mooie foto's komen er voorbij, echt super! <3

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:30

idd esmee, want ik gebruik altijd tinypic en nooit problemen gehad.. zal eens bij plaatjesupload kijken :j

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:40

Vavesta nog een keer.

Afbeelding

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:42

Wauw, echt gave fotos komen er voorbij!
Volg keer hoop ik er ook bij te zijn

Marjo

Billy & de langmanige fjord.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

horsieslii

Desperado:

Afbeelding

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:43

Mooi hoor smeetjoew. Wat is dat een plaatje Vavesta <3 <3

WAUW wat een mooie attente foto van Des, Linsey !! :j

Maarjow, wat een leuke spontane foto's !! :j

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:44

Vind vooral dat Vavesta zo'n waanzinnig mooie kleur heeft. Zit een hele mooie gloed overheen. Beetje roodachtige vos.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:45

Helemaal mee eens, een plaatje en een prachtige kleur !!