Die tweede

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoetje_ schreef:kan ik jullie ff vragen of jullie ook aan mijn foto's zien dat ze heel erg slecht eruit zien?
gister toen ik ze hier net neer zette waren ze gewoon normaal, en nu zijn ze heel erg pixelig enzo
fidodido schreef:worden de foto's ook nog naar de eiegenaar zelf opgestuurd? of hoe werk dat?
LisaDijk schreef:Ik ken het wel ja heel handig! alleen... we hebben al het forum waar straks alle foto's op komen te staan, en ik stuur ze ook altijd nog via de pb! dus dan krijgen ze het 3x
andamoon schreef:Fidodido, lisa heeft hierop al antwoord gegeven hier in het topic !!
Zie hieronder:LisaDijk schreef:Ik ken het wel ja heel handig! alleen... we hebben al het forum waar straks alle foto's op komen te staan, en ik stuur ze ook altijd nog via de pb! dus dan krijgen ze het 3x
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's
idefix4 schreef:Wat een prachtige sfeerimpressie en schitterende foto's. Jullie hebben van onze Desperado een paar schitterende foto's gemaakt!
Ook Grafito is een beauty zeg. Leuk ook dat Monique in stijl ging. Ik zei al tegen Frank, dat ie daar iets meer moeite voor had moeten doen.![]()
Ik ben na alle verhalen van Frank en van Monique en haar man, Nikki, Jaimy, die hier nog even voor mijn verjaardag zijn geweest, ongelooflijk benieuwd wat of Sam de volgende keer gaat doen bij de fotosessie. Hij kan óf flippen, of hij is nog cooler dan cool. Volgens Frank zou Sam wat minder stressig doen dan Desje.
andamoon schreef:Fidodido, lisa heeft hierop al antwoord gegeven hier in het topic !!
Zie hieronder:LisaDijk schreef:Ik ken het wel ja heel handig! alleen... we hebben al het forum waar straks alle foto's op komen te staan, en ik stuur ze ook altijd nog via de pb! dus dan krijgen ze het 3x
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's
fidodido schreef:Ja maar dat is alleen van Lisa.
Nyckle schreef:Zoetje_ schreef:kan ik jullie ff vragen of jullie ook aan mijn foto's zien dat ze heel erg slecht eruit zien?
gister toen ik ze hier net neer zette waren ze gewoon normaal, en nu zijn ze heel erg pixelig enzo
Dat komt omdat je ze bij Tinypic upload, die comprimeert ze. Je kunt in het vervolg beter de bestanden als PNG-bestand opslaan óf een andere uploadsite gebruiken
*Kwam even binnenvallen, prachtige foto's komen er langs!
idefix4 schreef:Wat een prachtige sfeerimpressie en schitterende foto's. Jullie hebben van onze Desperado een paar schitterende foto's gemaakt!
Ook Grafito is een beauty zeg. Leuk ook dat Monique in stijl ging. Ik zei al tegen Frank, dat ie daar iets meer moeite voor had moeten doen.![]()
Ik ben na alle verhalen van Frank en van Monique en haar man, Nikki, Jaimy, die hier nog even voor mijn verjaardag zijn geweest, ongelooflijk benieuwd wat of Sam de volgende keer gaat doen bij de fotosessie. Hij kan óf flippen, of hij is nog cooler dan cool. Volgens Frank zou Sam wat minder stressig doen dan Desje.
SSDesign schreef:Zo heb al best wat bekeken. Er zitten erg leuke foto's tussen, al heb ik van Billy (+ Roosje), Vavesta en Desperado niet heel veel boeiends moet ik eerlijk zeggen. Wel een hele gave foto van Gizmo. Ik hoop vanavond iedereen alvast één foto te kunnen sturen!