Oja das waar lianne. Ok ga dat wel doen rondje is 9km dus kan dan mooi zien hoe Jimmy loopt aangezien er ook wat paadjes bij zitten waar hij gevoelig liep de laatste keren.
Jaaa! Jij gaat er ook lekker even tussenuit Lianne! Heb nu wel NOG meer zin in oktober (haha, dat dat nog kon... ) Jeetje, wat waren m'n moeder en ik (en Binky) gister verdwaald in het bos daar! We gingen om kwart voor 5 weg naar de Carolinahoeve om een pannenkoek te halen (lopend) Want dat zou om 7 uur sluiten. Maar we konden het echt niet vinden!! En toen opeens was het 7 uur en hadden we het nog niet gevonden.. Toen moesten we 8,5 km terugwandelen naar Laag Soeren. Pffff, waar we allemaal geweest zijn.. Geen idee!! We waren om half 9 weer op de camping en toen hebben we maar chinees gehaald, haha. Te moe om nog ergens te gaan eten!!
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-12 23:10
handig. En het is zo makkelijk Bijna 1 rechte weg en het staat nog aangegeven ook haha.
8,5km.... Een ding staat vast...dan was je veel en veel te ver
haha, dan kan ik vast veel van jou leren!! Misschien wel Lianne, hihi. Bink sjokte er maar achteraan. Ze ligt nog steeds helemaal voor pampus op haar kussentje haha, helemaal uitgeteld Maar ik ga gauw slapen, morgen weer vroeg op.. Trusties!
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-12 23:31
Onze honden zijn er ook helemaal klaar mee als we bij Boszicht zijn geweest. Dan slapen ze een hele week door als we weer thuis zijn en komen alleen omhoog om te eten en te plassen. En nu moeten ze 2 hele weken...arme beestjes
femke Whaha. Ik zie 't al voor me. Jullie dwalen door dat bos! Had foto gezien van de schrik training echt cool! Wat had ie nu op zijn hoofd? Archy was op weg om knap te worden met scheren. Maar Ja hij is archy niet als hij geen roet in 't eten gooit. Hij was zoals altijd zo braaf. Maar aangekomen bij zijn hoofd Dacht meneer dat gaat niet gebeuren. Spaanse pas met voorbenen om mij weg te krijgen, schudden met hoofd. Zodra je voet op tilde werd 't knielen. Dus geen beginnen aan. Grr. Dus Maar verder gegaan met de benen Maar dat had meneer al helemaal niet in 't hoofd! Hij werd gewoon boos! Trappen met voor en achter benen, hangen stijgeren. Boef. Dus hij loopt nu rond met behaarde kop en gedeeltelijk afgeschoren benen. Binnenkant voor benen zijn nog geel met zwarte strepen buiten kant zwart wit. Achter bij pezen ongeschoren daar omheen wel. Zal vanaaf wel foto plaatsen. Maar wat was ik gister blij dat mijn wedstrijd niet door ging!
XXXX2015
Geplaatst: 27-08-12 06:50
Goedemorgen! Ohhh verdwaald, zou een stunt van mij kunnen zijn! Ik heb gisteren op wedstrijd bij iemand de massimo trail gezien, in het bruin. Inderdaad een schitterend zadel!
Silence
Haha, Marjan, volgens mij heeft hij aanleg voor vrijheidsdressuur als ik dat zo hoor xD Vandaag grote schoonmaak in huis.. maar ik heb niet zo veel zin
Jullie nog plannen vandaag?
Silence
Oh hoe dat zo Femke? Ik ben ook druk aan het inpakken. Alles voor Niaff is daar al en ze staat rustig, dus dat is fijn om te weten. Heb het gevoel dak van alles vergeet xD
Silence
Dat scheelt, ik baalde wel een beetje, juist vanavond is er springles, had ik graag aan mee gedaan. Maar ja.. volgende keer beter. wanneer gaan jullie weg?