Zo, hier mijn voorproefje. De rest van de foto's komt in een privé album op mijn website. De foto's mogen op FB, Bokt ed. gezet worden zolang mijn logo zichtbaar blijft, en er mag (natuurlijk) niet aan de foto's geknutseld worden. Nabestellingen kun je hier doen, via Fb, of mijn site.
Zit de video te kijken, super leuk! Nu snap ik ook beter hoe hij het allemaal ziet! Fijn om het op film te hebben, weet ik waar het naar toe moet.. Vooral veel galopwerkde komende tijd
sandranbr
Geplaatst: 29-09-14 19:39
Hierbij van iedereen alvast 1 foto:
Ook mijn foto's mogen op Facebook, Bokt ed. gezet worden zolang mijn logo zichtbaar blijft, Er mag niet aan de foto's geknutseld worden. Nabestellingen kun je via bokt of Facebook doen.
He meiden, ik zie dat jullie nog steeds lekker clinics aan het organiseren en rijden zijn. Echt heel gaaf en super leuk. Als jullie weer eens wat organiseren kom ik graag kijken als dat mag.
Ik heb momenteel wel geen paard om te trainen alleen mn eigen gepensioneerde merrie, maar vind het altijd leuk en interessant om te kijken.
Ik heb er deze maand ook 2 in het Z2 staan... Hoop een beetje goed te kunnen rijden, en dan ook maar weer doortrainen en de overstap maken. Eerst met de tips aam de slag, genoeg te verbeteren in de galop!