Jaa! Heb ze keurig de groetjes gedaan! Ze vonden het leuk. Ik ga vandaag proberen een klein rondje te maken met Aag. Kijken wat ze doet in haar eentje...
Zo fijn om te zien dat Niaff me vertrouwd. We gingen buiten een rondje rijden en mijn moeder ging lopend mee, ietd wat ik een jaar geleden niet had kunnen dromen. Zelfs een stukje bij haar weggedraafd en weer terug gedraafd Enge dingen wil ze van wegdraaien, en dan is mijn moeder er dus om haar even mee te nemen, want ze vertrouwd de ruiter dan niet voldoende. Nu stond er een trekker met van die grijphaken, zij helemaal in paniek, zelfs mijn moeder kreeg haar niet mee. Dus ik ben er afgesprongen, en nam haar mee. Wel grote neusgaten en blazen, maar ze laat zich wel door mij meenemen. En daarna kan ik er ook gewoon weer op gaan zitten Knap meisje
Mwah, met 3 kwartier heel veel geduld en praten stond ze erin. Volgens mij vond ze het maar niks dat ik weer weg ging.. kan haar ook niet uitleggen dat ik weer terug kom. Maar goed, ze staat er. En enschede loopt onder...
aalstreep
Geplaatst: 26-08-12 17:36
Sandra wat naar ! Ook ik wil je foto's graag bekijken en je verhalen aanhoren.
Je foto's met Jimmy zijn top, hij is ook nergens bang voor he
Top dat je zadel verkocht is Lianne !
Morgen heb ik mn eerste schooldag, ben benieuwd.
Silence
oh wat een schatje!!!! Ik ben er trouwens weer, gaat thuis niet echt lekker de laatste tijd, dus zat ook niet veel meer op de computer en had het echt ff giga druk met de paarden, werk etccc..... Zal zo eens kijken door hoeveel pagina's ik moet lezen. hihi. Oh ja sandra, wat een top programma boekje! echt mijn complimenten hoe je dat gedaan hebt!
Ah, wat een lieve foto Echt zo'n hoofdje van: Je riep? Gaan we eten? Gaan we uit? wat gaan we doen?
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-12 18:42
Dank je Marjan
Ja zo kijkt hij inderdaad, maar zo is hij ook nog. Als ie de riemen hoort rammelen springt ie blaffend alle kanten op. Dan zou je echt denken dat de DA er compleet naast zit en dat er totaal niks aan de hand is.
Silence
Hele lieve foto Sandra!! Jammer dat je wedstrijd niet door ging Marjan! (las ik op FB ) Is Archy weer knap zonder jasje? Ik ga Aag ook weer scheren rond eind september
Ik ben weer thuis. Had best nog wat langer willen blijven! Jeetje, wat was dat leuk Heb gisteren met Aagje een buitenritje gemaakt, in ons eentje!! Wist niet dat ze dat kon Ging hartstikke goed!
Silence
Je mag komende week altijd op de koffie komen hè, kun jij de camping ook alvast zien
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-12 22:56
Er wordt 2 augustus vanuit Boszicht een kinder endurance wedstrijd gehouden. Ben net gevraagd om een meisje van 7 en haar ponytje te begeleiden met Jimmy