ok het moet toch ook wel goed komen op een tinkerboerderij he? Maar bedankt iig! Het liefst heb ik de grootste en stoerste tinker!! Haffies zijn ook super maar daar heb ik al veel vaker op gereden! We hebben trouwens op de manege een prachtig pensionpaard, een clydesdale x tinker. Driekleur en gigantisch groot en massief! Zo'n ontzettend mooi paard!
Klinkt gaaf die kruising! Ik heb een tinkerhengst gereden en dat was best een fijn paard, moest er alleen hard op werken voor mijn doen, want ik ben niet gewend dat ik moet aandrijven Maar het was een heel prettig paard met fijne gangen. Daar hebben ze overigens mee gefokt met een haf, en dat veulen hebben ze nog (is inmiddels ook onder zadel). Stiekem hoop ik een keer de kans heb dat ik die een keer mag proberen hihi
Ben alleen niet meer zo'n held als vroeger, dus ik ben allang blij als ik op een goedzak terecht kom
Ik hoef niet perse mee te rijden, maar wil wel mee om foto's te komen maken. Wil wel eerst weten of daar interesse voor is?? Ik ga natuurlijk niet drie uur fietsen terwijl niemand de foto's wilt. Je kunt ze bestellen via de site.
Pub vond het wel een leuk ideetje! (wij hebben elkaar vandaag even gemeet)
Snoevie: Wat heb jij een mooie fjord, blijf het zeggen. Vind ravina een mooie merrie!!! Pub weet je nog dat ik tegen jou zei is dat die grijze fjord??? Nou ik bedoel dus ravina van snoefie
Hoi, de foto's zijn ook niet voor bokt, maar voor jezelf. je kunt ze nabestellen via mijn site. Ik ben niet van plan zomaar een topic te openen op bokt.
Snoevie zou ook erg trots zijn als ik zo'n merrie had!! (ben nu ook trots op Jordy hoor, hahaa) Ik ken ravina nog uit de tijd van fjordenwereld.
Jeetje dames, leuk een topic voor een maatje meer! Ik heb wel twee maatjes meer (of meer...). Als jullie een tweede meeting doen, ben ik ook van de partij hoor! Lijkt me geweldig...