Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:waarom plaatsen we niet even HIER een foto
anne_fury schreef:naar amersfoort bedoel je ??
ik weet trouwens niet of ik van mijn moeder moederziel alleen op de trein mag stappen om met een stel mensen die ik nog nooit heb ontmoet de stad in te gaan...
*zucht*
Majax schreef:Ja Utrecht is goed, maar amsterdam is niet eng.. even dat jullie het weten
Majax schreef:Ja Utrecht is goed, maar amsterdam is niet eng.. even dat jullie het weten
anne_fury schreef:naar amersfoort bedoel je ??
ik weet trouwens niet of ik van mijn moeder moederziel alleen op de trein mag stappen om met een stel mensen die ik nog nooit heb ontmoet de stad in te gaan...
*zucht*
Majax schreef:anne_fury schreef:naar amersfoort bedoel je ??
*zucht*
Dan kan je toch met een vriendin?
MiloFriendly schreef:Majax schreef:Ja Utrecht is goed, maar amsterdam is niet eng.. even dat jullie het weten
weet ik maar je denkt tog niet dat ik als 13 jarige samen met helma ook 13 jaar naar amsterdam mag met de trein s'avonds terug in het donker alleen om met een stel onbekende meiden te meetne?>>?
Marjoow schreef:Majax schreef:Ja Utrecht is goed, maar amsterdam is niet eng.. even dat jullie het weten
Ja maar mijn moeder is dan echt een zenuwpees en gaat dan dus om het half uur bellen...
Utrecht is bestBen er nog nooit geweest, maar kunnen we dan Donderdag afspreken
MiloFriendly schreef:gewoon 4 januari en dan kunnen we binnekort nog wel een keer wat maakt het uit
MiloFriendly schreef:gewoon 4 januari en dan kunnen we binnekort nog wel een keer wat maakt het uit