[besloten] Boktkroeg meeting 2008

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke data hebben je voorkeur?

04-06 januari
1 (1%)
11-13 januari
3 (5%)
18-20 januari
2 (3%)
25-27 januari
1 (1%)
01-03 februari
3 (5%)
08-10 februari
9 (17%)
15-17 februari
5 (9%)
22-24 februari
8 (15%)
29-02 maart
2 (3%)
07-09 maart
2 (3%)
14-16 maart
4 (7%)
21-23 maart
3 (5%)
28-30 maart
5 (9%)
04-06 april
1 (1%)
Anders, nl. (toelichting in topic):
2 (3%)

Totaal aantal stemmen: 51

Justy

Re: [besloten] Boktkroeg meeting 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:24

Ik kom 99% zeker op zaterdag pas. Ben vrijdag wel vrij maar heb ook nog even tijd nodig om wat in huis te doen. Dus ik rij zaterdagochtend rond 8 uur/half 9 weg, en als het goed is neem ik Vienus dan mee Lachen Ik ben zelf van plan om zondag in de middag weer terug te gaan, niet te vroeg maar ook niet 's avonds pas.

Eventueel voorstel: zaterdagmiddag schaatsen, zaterdagavond gezellig doen in het huisje (en wat dan precies, dat zien we dan wel), zondagochtend eventueel strandwandeling oid?

En misschien is het handig om met de vrijdagkomers even te overleggen wat er aan boodschappen moet komen?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:33

Gaat Vien niet eerder?
En gaat Fleur nog? En wie gaat er dan op vrijdag? (Ik heel graag, maar het is wel zo leuk als er meer gaan en ik zou het handig vinden om het grootste deel samen te reizen, want ik ben zeker nog niet echt heel mobiel dan.)
Strandwandeling gaat 'm voor mij dan ook niet worden, al kom ik zeker even op het strand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:43

Ik kom de vrijdag, en ik wou nog even overleggen hoe laat iedereen de vrijdag komt, van degenen die de vrijdag komen... Clown Haha! zodat ik daarop kan afstemmen...

In principe ga ik deze week de woensdag naar huis voor m'n was, en ga dan vrijdag richting het noorden. Vanwege de kosten en km's denk ik dat ik met het OV ga Lachen Dus dan zou ik ook over Utrecht kunnen gaan, maar dan moet je eigenlijk wel even zelf naar het CS kunnen komen Shadow? Want ik heb om eerlijk te zijn geen zin om in Utrecht met al m'n bagage naar jouw huis te gaan, en dan vanaf daar weer verder, gezien ik sowieso al een behoorlijke tijd in het OV zit. Vanaf Utrecht wil ik wel gewoon helpen sjouwen enzo Ja Dat komt goed Lachen

Wil dan wel even weten vanaf hoe laat we eigenlijk in dat huis kunnen?

Je voorstel voor de ongeveer planning vind ik goed klinken Jus Ja

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:23

Maya schreef:
Dus dan zou ik ook over Utrecht kunnen gaan, maar dan moet je eigenlijk wel even zelf naar het CS kunnen komen Shadow? Want ik heb om eerlijk te zijn geen zin om in Utrecht met al m'n bagage naar jouw huis te gaan, en dan vanaf daar weer verder, gezien ik sowieso al een behoorlijke tijd in het OV zit.

Nee, dat kan ik me goed voorstellen, ik had me ook al bedacht dat dat wel echt een hele omweg is. Maar dat moet vast wel lukken, ik ga gewoon vroeg weg Lachen

We kunnen vanaf 15:00 in het huisje.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 23:31

Er stond een stuk verder in de planning dat Vien, Syl en ik ook op vrijdag present zouden zijn. Weet niet of het nog steeds zo is.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik moet rijden, weet niet of via Utrecht 'slim' is?

Hoeveel geld nemen jullie mee voor boodschappen ed?

Edit: Volgens de routeplanner kom ik via Utrecht, kan ik Shadow en Maya ook wel oppikken eventueel ergens?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:36

Ik heb een pinpas Lachen
Route weet ik eigenlijk niet, auto of OV? En rijden jullie samen of apart? En doet routenet het bij jullie eigenlijk nog? Sinds de nieuwe versie wil het niet meer Scheve mond De oude versie zegt dat je vanuit waalwijk idd over Utrecht komt (A2).

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 23:36

Zie mijn edit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:48

Ik heb iedereen even gespamd mbt de gegevens Clown

Shadow, voor routenet moet je rechtsboven klikken op Classic Routenet, want die nieuwe is zwaar klöte! Dan kom je weer in de gewone uit Lachen

Ief, hoe laat wou jij dan doorgaan? Ik kan me vaag iets herinneren over dat Syl 's avonds gaat Lachen En dacht idd ook dat Vien eigenlijk de vrijdag al zou komen? Maar als die liever de zaterdag komt is het ook goed hoor. Ik schik me naar iedereen Lachen

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 23:50

Ik vind het wel leuk om mijn tijd zoveel mogelijk te benutten, weekendje weg is weekendje weg...
Maar dat is mijn bescheiden mening Haha!

Ik vind het prettig(er) om aan te komen/ zoeken wanneer het nog licht is...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:52

Ik had het knopje idd gevonden.
Het is vrijdag - de A2 moet je dan niet te laat bedwingen Knipoog Meerijden is voor mij natuurlijk aanmerkelijk makkelijker, maar ik woon wat onhandig ten opzichte van de A2 (niet enorm ver, maar de weg is rottig) en om ook nog langs centraal te gaan is ook niet enorm practisch. Maar misschien dat Maya makkelijker in Waalwijk komt?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 23:54

We kunnen dan toch ook ergens afspreken waar het wel handig is? Ander 'centraal' punt in Utrecht ofzo? Ik moet toch 200zoveel km rijden, die paar extra maakt dan ook niet uit hoor Lachen

Wat is voor jou acceptabel Maya? (Als je mee wilt rijden dan hè Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 00:29

Ik deel jullie mening en ben liever lekker op tijd ter plekke Ja Kan ik gewoon alles kijken, en het beste bed (bij het raam als dat er is) inpikken... Schijnheilig Haha!

Ik kom van Zeeland, en mijn OV brengt me overal heen Haha! Het kost alleen enige planning / tijd. Ik kan dus ook richting Waalwijk reizen, daar in de auto hoppen, en dan samen naar Shadow gaan? Voor haar ook wel zo fijn, met de auto, en dan kunnen Ief en ik samen zoeken Lachen

Het tijdstip waarop Ief wilt vertrekken laat ik aan haar over, ik zal zorgen op tijd er te zijn (maar ok, hou er rekening mee dat ik goed 2 u reistijd tot aan Waalwijk heb)

Euh... dat roep ik nou wel heel overmoedig, maar de planner brult dit :
Op basis van de door u ingevulde gegevens kan geen advies met openbaar vervoer worden gegeven.

Ik ga dus even wat Zeeuwen lastig vallen Clown En anders kom ik met auto richting Waalwijk en laat m daar logeren.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 00:40

't Is ook wel gezellig zo met z'n drietjes in de auto Haha!

Een ander centraal punt is niet handig, maar met z'n tweetjes moet het wel lukken denk ik, ik zal morgen even proberen of ik de route van de taxi laatst kan reproduceren. Die staat vermoedelijk niet in de Tomtom (als je die hebt?) maar is sneller en korter en je omzeilt wat stoplichten en verkeersopstoppingen. Lachen

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 00:52

Tussen 12.00 / 13.00 uur vertrekken? Lachen

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 10:52

Ik ga ws. ook met het OV naar Den Helder, is voor mij veel voordeliger. Ik las ergens dat er nog wat mensen op zaterdag gaan, dan kunnen we wel een tijdstip bij de boot afspreken en dan samen verder gaan.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:14

Ik kan jou gewoon oppikken in Den Helder Bealy Ja

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 15:51

Ja, ik zou inderdaad op vrijdag komen, maar ik zit dus met een probleem Clown Ik ga het echt niet redden om op vrijdag voor 6u te vertrekken hier (ben nog ff iets aan het proberen te regelen, maar kans is klein dat dat lukt) plus dat ik vrijdagavond ook nog een verjaardag blijk te hebben. Nou kan ik daar dan ook niet naartoe gaan, maar feit blijft dat ik dan pas na zessen hier weg kan Scheve mond En daar heb ik eigenlijk weinig trek in, plus dat de boot volgens mij niet tot zo heel laat gaat...

Dus ik ben er inmiddels bijna zeker van dat ik op zaterdag met Justy meerijd Bloos

Vind het programma prima zo!
Zullen we nog ook ff de routes van huisje naar super, huisje naar schaatsbaan, huisje naar strand etc even uitprinten?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 15:55

En maken we een algemeen potje mbt de kosten, of is het ieder voor zich?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:00

Boodschappen is misschien handig om vantevoren ieders bijdrage te bepalen nav een redelijk budget en dan daar boodschappen van te doen? Of evt laterna verrekenen. Schaatsen etc is natuurlijk gewoon voor eigen rekening lijkt me.

Reis lijkt me dat iedereen gewoon met haar carpoolvriendinnetjes afspreekt over bijdrages enzo Haha! Op Texel zelf zullen er denk ik weinig kilometers gemaakt worden.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:00

Ik heb van Vien vernomen dat die boot maar tot een bepaalde tijd gaat, dus ik vermoed dat ik ook in de loop van de middag ga...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:06

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:36

Dat haal ik als ik pas na zessen vertrek met de trein noooooit

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:59

Naar het station in Den Helder is het vanaf mijn huis 3 uur en 10 minuten (zonder plaspauzes Haha! ), dus Bealy, als wij rond 8 uur vertrekken dan zijn we tegen half 12 daar om je op te pikken Lachen Dan hebben we de boot van half 1, zijn we tegen 1 uur op Texel en om half 2 zeker in het huisje.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 18:24

Prima. Ik weet overigens nog niet zeker of ik meega, ben heel druk met het een en ander dus ik moet even kijken deze week. Mocht ik niet meegaan: dat geld maakt me verder niet uit, dat hoef ik sowieso niet terug.

Gaat Sjakie eigenlijk nog mee?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 18:51

Jongens, ik heb er zin in Ja