T is wel leuk als iedereen probeerd gewoon de hele week te komen. Van Kine kan ik het opzich wel snappen omdat die ook naar frankrijk gaat enzo. Maar in de beginpost stond al; geef je niet op als je niet zeker weet dat je genoeg geld hebt en dat het van je ouders mag.
ben het ook met dido eens weet zelf nog niet of k mag/kan aangezien k ook naar mn zus in zweden ga in de zomervakantie. tis dus echt net de datum.. die nog niet duidelijk is :S
Ik ben het ook eens met Dido. Anders wordt het zo'n rotzooitje. En het is juist de bedoeling dat we een leuk groepje hebben. En dan wordt het zo'n komen en gaan van mensen.
Ik ben het ábsoluut met je eens Died. En vind het lief van je dat ik een uitzondering krijg want het lijkt me echt mégavet om dit te doen!!! Maar weetje.. Misschien als we het rond augustus doen, dat ik het nog ga redden met 1 maandje werken? Misschien... Laten we het hopen! Het zou vet zijn!!
Je betaald max. 100 euro aan tent+eten. Echt niet meer.
Ik betaalde 150 aan tent+eten+paard. We hadden beleg van thuis meegenomen en verder gewoon alles gekocht. En we waren toen met zn 2e. Je bent nu met 3 a 4 per tent dus dat maakt het ook minder duur.
Daarbij denk ik niet dat we iedere avond uit gaan? Op het strand met een kampvuurtje is net zo leuk en een stuk goedkoper
Dus ik denk dat je tussen de 150 en de 200 moet rekenen. Als je denkt dat je veel uitgeeft kun je een max van 250 aanhouden...
Ja indd, ik ga zuinig aandoen hoor. Wil ook nog wss een weekje naar het buitenland met vriendin, dat gaat veeel meer kosten. En misschien ponykamp op de manege, maar dat zien we dan wel.. Enne.. met uitgaan hoef ik ook niet veel kwijt te zijn, kan flink wat lol hebben met een paar glazen coubergh.
Kan er iemand gitaarspelen? Dát is vet. Rond het kampvuur met een gitaar. Helaas speel ik alleen Piano. Zou voor de grap wel mijn Piano mee kunnen nemen! Hahaha
Ik kan blokfluit? Geintje. Eeehm, dan moet het maar met Ipod+boxjes? Wat zijn we toch weer modern. We kunnen nieteens ouderwets aant kampvuur muziek maken...
INSCHRIJVING SLUIT OVER 10 DAGEN!!! Geef nog even de link door aan mensen die je kent op bokt enzo