Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snackie schreef:Snackie schreef:Ow ja, je ziet die hoofden hangen, wat gebeurt er met het hoofd, zit daar ook nog bruikbaar vlees aan?
Snackie schreef:De keuring is alleen dat ze staand aangevoerd worden,en geen diepe wonden hebben
om te zien of het paard staan aangevoerd word, kunnen ze alleen al zien,door over de klep heen te kijken,of door het deurtje te kijken.
De chip word gecontroleerd, en je moet als eerste je paspoort afgeven.
dat word normaal geretourneerd naar knhs geloof ik, of vernietigd.
Mijne is ongeldig gemaakt,en heb ik hier nog.
Wat ik erg jammer vind, is dat er zoveel informatie staat,en mensen niet de moeite nemen om te lezen.. scheelt een hoop vragen
Snackie schreef:Ja dat vind ik ook top.
Maar moet wel zeggen, toen ik daar was met marlon de 21e, vertelde hij ook , dat er iemand kwam met een 30 jaar oud paard,
maar dat hij hem nu wegbracht, voordat hij oud en mager zou zijn..
_rosita_ schreef:ik heb ook geen idee wat er nog van die hoofden 'gebruikt' gaat worden...
eigenlijk ook niet eens van gekomen om te vragen, want ik heb het me wel afgevraagd toen ik in die koeling liep, maar was toen al weer afgeleid door gezonde en ongezonde longen en wel of geen koe....
Snackie schreef:wie houdt een lijst bij van vragen
JoyCiej007 schreef:Snackie schreef:wie houdt een lijst bij van vragen
Misschien ik, als ik v/d week even tijd heb om alle vragen die er nu al zijn even op te zoekenen anders vast wel cross of een organisator van de 3e excursie
Snackie schreef:Nou zo denk ik er ook over, maar helaas willen de kinderen vaak mama in leven houden,zelfs als mama zelf niet meer wilt.,
maar mag je het dan ook egoistisch noemen?
Snackie schreef:JoyCiej007 schreef:
Misschien ik, als ik v/d week even tijd heb om alle vragen die er nu al zijn even op te zoekenen anders vast wel cross of een organisator van de 3e excursie
Jij gaat de 3e keer toch ook wel mee he?
Snackie schreef:Hmm, das een andere discussie ook, die eigenlijk los staat van dit topic, maar op zich wel een intressant onderwerp.
JoyCiej007 schreef:Als ik mee 'mag' en mensen mij mee willen hebben, én ik kan, dan wel ja![]()
Pas maar op; zo'n 'dominant' 'bitcy' persoon mee
JoyCiej007 schreef:misschien héel iets te vergelijken met het beslissen om een paard eigenlijk iets 'vroegtijdig' af te laten maken omdat je hem niet graag ziet aftakelen.
Misschien was het paard in kwestie wel zo'n fijn en levenslustig beest, dat de persoon in kwestie vond dat dit paard het niet 'verdiende' om langzaamaan af te takelen, steeds minder te kunnen, steeds meer kwaaltjes te hebben, en minder levendig te zijn... Maarja, voor ons blijft dat natuurlijk gistwerk, aangezien we het hele verhaal erachter én het paard in kwestie niet kennen.
Snackie schreef:JoyCiej007 schreef:Als ik mee 'mag' en mensen mij mee willen hebben, én ik kan, dan wel ja![]()
Pas maar op; zo'n 'dominant' 'bitcy' persoon mee
Oehh,m ik word nu echt bang
Nee, maar das gewoon gezellig!
Snackie schreef:Jah, echt... nu schijt ik echt 7 kleuren stront
jij moet trouwens van ver komen om naar nijkerk te gaan,of had ik dat mis?
JoyCiej007 schreef:Snackie schreef:Jah, echt... nu schijt ik echt 7 kleuren stront
jij moet trouwens van ver komen om naar nijkerk te gaan,of had ik dat mis?
Oh, dat valt best wel mee. Woon in Schalkhaar, klein dorpje vlak bij Deventer. Het is zo'n 40-50 minuutjes rijden naar Nijkerk... (zo'n 60 km. dacht ik)
dus heel ver vind ik het nou ook weer niet
Marigold schreef:om even offtopic door te gaan op de oude mensen..
vriend van mij werkt in de zorg, en laatst zei hij tegen (half sarcastisch) dat over een x aantal jaren mensen op leeftijd van 65 jaar ofzo, een brief zouden krijgen met: "gefeliciteerd met het behalen van de pensioens gerechtigde leeftijd, inbegrepen is een pil..."
omdat er dus écht te weinig personeel is in de zorg, en er steeds meer oude mensen komen.
dus ja..